Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

61. Data: 2017-10-29 05:08:28

Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Róż aniec do granic
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 października 2017 13:11:05 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Chodzi Ci o Jasną Górę i Panią Jasnogórską?
> Modlili się do MBJ za Ojczyznę, której szli bronić oraz aby MBJ wybłagała
> im u swego Syna wybaczenie tego, co muszą w tym celu zrobić - bo wiedzieli,
> że zabijanie jest złe.

za jaka Ojczyzne? oni obojetnie, czy szli po swoja ojcowizne,
czy zeby odebrac ja innym, do niej sie modlili. niewazne.
nie chce o tym mowic, bo i tak ich, mimo wszystko, powazam.

> Żaden dobry syn nie powinien być głuchy na głos swojej matki - a Jezus to
> dobry Syn.

zadna Matka nie powinna odwodzic synA OD TEGO, co dobre,
bo jest to instytucjom nie na reke i zabic go moga.
zabili? - zabili. zabili? - nie zabili. a gdyby nie poszedl tak,
jak czul i wiedzial ze isc trzeba, bylby martwy nawet, gdyby przezyl.
i tak tom mniej wiecej ikselkus wyglada.

> I jeszcze nie raz i nie dwa Polacy będą musieli się z Nim układać za Jej
> pośrednictwem NIESTETY...

o czym Ty mowisz? myslisz, ze to na ukladaniu sie polega?
to moze sie przespac lepiej. bluzniercze tak samo. i tez adekwatne.

za jakim posrednictwem? Jezus, Matka Boska i Bog, to rozne jestestwa,
choc nie do konca tak jest. Bog i Ty to tez rozne jestestwa,
ale chocby minimalne czesci wspolne zawsze istnieja.

zobacz, kiedys Bog powiedzial, ze nie szukajcie posrednikow.
Pan Jezus mowil, ze tylko przez niego mozna wejsc do krolestwa niebieskiego.
wy szukacie jakichs innych posrednikow.

ikselkus, Pan Jezus po prostu wowczas sie mylil, i nic na to nie poradze.
Bog nigdy nie zabronil nikomu, by przychodzil bezposrednio do Niego.

pozdrawiam,
jacek

62. Data: 2017-10-29 05:23:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie, Jacku. I Ty też tego nie wiesz. Nie możesz mówić w Jego imieniu.

ikselkus kochana, przepraszam, ale mogę.
moze tak nigdy nie bylo, ale jest.
On dal mi prawo, ja sam sobie ograniczenia przyjalem. dobrowolnie.

jacek

Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.