Re: Catalunya!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Catalunya!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Oct 2017 15:12:00 GMT

<Kviat> wrote:

> Czyli jednak problemy cię cieszą. To smutne.

No.
Czasem nawet bardzo.
Płaczesz już?

> Bo twój umysł utknął w XIX wieku. Mentalnie i na poziomie tamtej wiedzy.

Dziękuję za uznanie. Będę równie zaszczycona nawet jeśli porównasz go z
czasami Arystotelesa.
Serio!

> Ci którzy uczyli się historii wiedzą, że nacjonalizmy do niczego dobrego
> nie prowadzą, chodzili do szkoły i dlatego teraz nie musimy żebrać o
> paszporty.

> Czyli wszystko to, czego normalni ludzie się wstydzą.

Są normy twoje i normy moje. Twoje normy mam w... poważaniu. Teraz moje
normy obowiązują. Możesz sobie swoje wsadzic w... w ten swój wstyd.

> Pisowskiej polskości.
> Pisowskiego patriotyzmu.
> Pisowskiego chrześcijaństwa.
> Pisowskiego stanu umysłu.

> Żeby polskę rozpieprzyć?
> To ty jesteś patriotką czy nie jesteś? > Zdecyduj się.

Czytaj ze zrozumieniem i nie zawracaj gitary. Korepetycje dziś już
zakończyłam, po 17ej nie udzielam.

> To tylko twoje urojenia. Oni nie potrzebują pomocy w rozpieprzaniu. To
> jedyne w czym są dobrzy.

Bingo! Kodziarstwo faktycznie jest w tym ekspertem.

> Cały świat ma polewkę z tych waszych urojeń :)

,,Cały świat" albowiem tylko czeka, żeby zrobić dobrze Polsce.
Biedny, niedoceniony ,,cały świat". Z Makrelą i Sorosem na czele. Ta niech
polewa.
LOL

> Przecież jest czarno. Kler się nadmiernie rozpanoszył.

Dla mnie OK. Chcę panoszenia kleru.

> W przeciwieństwie do kochających swobody pislamistów :):)
> Ależ ty masz bałagan w głowie. Mieszają ci się fantazje.

Czy fantazje to się okaże.

--
XL