Re: Catalunya!

Data: 2017-10-15 10:59:29
Temat: Re: Catalunya!
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>

> a twoj Kviatku, tak poszedl na przod, ze zla od dobra juz nie odroznia:)

> ci, ktorzy patrza na ten swiat z otwartymi oczyma, dobrze wiedza,
> ze zaden nacjonalizm nie jest tak grozny dla planety i ludzkosci,
> jak korporacje.

> to ty sie wstydzisz, bo w sobie tego nie masz:)

> tu troche masz racji, nie powiem.
> wzialem dzis ksiazke od polskiego z I klasy mechatroniki
> i czytam opis "Pasji", a tam podane, ze niemal wszyscy
> aktorzy uczestniczyli we mszach swietych w kosciele.
> zamiast, nie zaklne, pisac o czym film traktuje,

No tak, bo to trza jak baranom - jakże uczeń ,,I klasy mechatroniki" mógłby
wiedzieć, że ,,pasja" w odniesieniu biblijnym to męka Pańska, no trzeba
tłumaczyc :->
Także zaznaczenie faktu, że aktorzy uczestniczyli we mszach, nikogo nie
powinno dziwic - robili to w ramach przygotowania do gry w filmie, bo część
aktorów nigdy wcześniej nie miała styczności z Tajemnicą Pasyjną. Wielu
aktorów przygotowuje się do ról nie tylko poprzez wykucie swoich kwestii.
Jack Nicholson przebywał w domu wariatów przed grą w ,,Locie nad kukułczym
gnuazdem" - itp. Śmieszne sa te Twoje zarzuty. A raczej bardzo smutne -
zwłaszcza w Twoim wykonaniu.

> bo przeciez to jest najwazniejsze i jedynie wartosciowe,
> pokazuje sie, ze jednak i sa aktorzy, co wierza.
> tak, sa aktorzy, sportowcy, artysci, debile i ludzie bardzo madrzy.
> w lekturach dali im "Kosoglosa", jakby czegos tam mozna bylo sie nauczyc.
> oki, oki, na moze tam jakichs niskich poziomach i mozna, nie wnikam.
> fantastyke bardzo lubie, uwielbiam, ale jesli juz dajcie Jacka Piekare,
> Sapkowskiego, wielu innych,

Piekara i Sapkowski jako lektura? Raczysz żartować.

> Safone lub Lysiaka nawet jesli trzeba choc nie ten
> nurt, ale tak samo potegi wsrod pisarzy, lub sto innych filmow czy ksiazek
> wiele wartosciowszych niz ta, o ktorej mowa.

Nie.

> czasami masz Kviecie racje, co przerazajace, chocby to byla racja czesciowa.

Zadziwiasz. ?
--
XL