Cebule i inne takie...

21. Data: 2005-02-26 21:30:09

Temat: Re: Cebule i inne takie...
Od: "adam" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Pewnie wątły chłopaczyna z tego Adasia, bo na pocięcie posta
> Magdy też nie miał siły. :-D
> Pozdrawiam mizernie Ja...cki

No faktycznie mizerota ze mnie, jakies 7-8 kilo niedowagi (true). Sorki
wielki, juz sie poprawie...
Adam

22. Data: 2005-02-26 21:32:55

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Im bardziej naturalna odmiana, tym łatwiej sama da sobie rade.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Posadziłam swego czasu kilka ząbków narcyzy 'poetikusów' i teraz mam
powiększający się z roku na rok łan białych żołnierzy !!!!

Piękny widok :-)

Serdecznie Miłka

PS.: A krokusy same mi się rozsypują gdy pazurkami spulchniam glebę
wśród bylin ;-)

23. Data: 2005-02-26 21:36:04

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Feb 2005 22:32:55 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Posadziłam swego czasu kilka ząbków narcyzy 'poetikusów' i teraz mam
>powiększający się z roku na rok łan białych żołnierzy !!!!
>
> Piękny widok :-)

No nie wytrzymam... czego ty nie masz? Pora sępienia się zbliza, bój
się :-)
--
Guru przejazdem

24. Data: 2005-02-26 21:41:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:w32Ud.48445$Z14.35330@news.indigo.ie adam
<g...@i...pl> napisał(a):

> ... mozna na rabacie bylinowej posadzic
> grupe tulipanow, zostawic je tak dlugo jak beda kwitly, jak zaczna
> chorowac, to je wykopac i posadzic na tym miejscu co innego...

Hejka. To co proponujesz skutecznie prowadzi do stosunkowo szybkiego
rozstania się z ulubioną odmianą tulipanów, której już potem często nie
można nigdzie kupić oraz wymaga sporych wydatków na jednorazowy zakup
większej ilości cebul. Ale oczywiście każdy w swoim ogródku może robić tak
jak uważa za stosowne.
Pozdrawiam liberalnie Ja...cki
PS Chyba nikt nie zwrócił uwagi, ze wykopywanie cebul zapobiega ich
porażaniu przez choroby. :-(

25. Data: 2005-02-26 21:46:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:u02Ud.15006$Sa6.11624@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A skad sie biora te lany krokusow na halach kazdej wiosny,
> od kiedy pamiec ludzka siega? Czyzby gorale je wykopywali
> co 2-3 lata i potem sadzili na nowo?
>
> Im bardziej naturalna odmiana, tym latwiej sama da sobie rade.

Hejka. Sam sobie odpowiedziałeś, Michale. Uprawiane przez nas odmiany są
dużo bardziej wrażliwe od swoich dzikich przodków i dlatego trzeba się nimi
starannie opiekować.
Pozdrawiam folklorystycznie Ja...cki

26. Data: 2005-02-26 22:03:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wytrzymam... czego ty nie masz? Pora sępienia się zbliza, bój
> się :-)
> --
> Guru przejazdem

Oj, mam jeszcze sporaśno trawnika, aż mi się nie chce myśleć ile ...

A ten łanek poeticusów to z lenistwa ... ;-)

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-02-27 07:04:36

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zresztą można zobaczyć ,czy szkodzi im dłuższe siedzenie w jednym
miejscu:-)
> http://fotogalerie.pl/galeria/teresar2767

Slicznie to wyglada.
Jesienia posadzilam biale narcyzy, biale krokusy i zielone tulipany i juz
sie nie moge doczekac kiedy wreszcie wyjda z ziemi. A tym czasem snieg spadl
i lezy na kilka cm...
Napisz prosze jakim cudem masz takiego duzego Conica. Robilam kilka podejsc
do niego i najdluzej wytrzymal dwa sezony, a pozniej zawsze go cos zzeralo.
W zeszle lato pozegnalam sie z ostatnim :-((
Magda

28. Data: 2005-02-27 07:06:00

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> podpowiadam ze jesli
> chcesz obejrzec zdjecia interesujacej cie rosliny to duzo lepiej w
> wyszukiwarce wpisac nazwe lacinska albo angielska jak ja znasz, wtedy w
> wynikach bedziesz miala duzo stron angielskich, gdzie jest taka moc zdjec
> informacji, ze glowa boli.

Bardzo dziekuje, faktycznie o tym nie pomyslalam. Wstyd przyznac :-)
Pozdrowienia
Magda

29. Data: 2005-02-27 08:04:17

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> do niego i najdluzej wytrzymal dwa sezony, a pozniej zawsze go cos
> zzeralo.
> W zeszle lato pozegnalam sie z ostatnim :-((

Conicę lubią przędziorki,
dlatego często wodą z konewki robię prysznic:-)

Pozdrawiam TeresaR

30. Data: 2005-02-27 08:52:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zzeralo.
| W zeszle lato pozegnalam sie z ostatnim :-((

Chyba mam większego:): http://www.ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/2003/
Corocznie jednak dbam o profilaktykę antyprzędziorkową:-D

Pozdrawiam, Basia.

Mirosławom i Aleksandrom
Myślę, że warto przeczytać
Ogródek w XVIII wieku