Cel naszego istnienia.

51. Data: 2017-05-22 10:36:20

Temat: Re: Cel naszego istnienia.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 10:28, LeoTar Gnostyk pisze:
> Nie, nie chcę wleżć z powrotem na drzewo. Ale twierdzę, że zakaz, który
> zresztą nigdy dotąd nie był uświadomiony a zatem zakazem nie był, to
> tylko tymczasowe narzędzie, które podsycało odwieczny "wyścig szczurów"

Ja uważam że ten zakaz jest bardzo dobry

52. Data: 2017-05-22 10:42:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:
> [...]

>>> sprzeczne

> [...]
> ubolewaniem żądać, by usunięto spośród was tego, który się dopuścił
> wspomnianego czynu. (3) Ja zaś nieobecny wprawdzie ciałem, ale obecny
> duchem, już potępiłem, tak jakby był wśród was, sprawcę owego
> przestępstwa. (4) Przeto wy, zebrawszy się razem w imię Pana naszego
> Jezusa, w łączności z duchem moim i z mocą Pana naszego Jezusa, (5)
> wydajcie takiego szatanowi na zatracenie ciała, lecz ku ratunkowi jego
> ducha w dzień Pana Jezusa. (6) Wcale nie macie się czym chlubić! Czyż
> nie wiecie, że odrobina kwasu całe ciasto zakwasza?

Ależ ja również potępiam i odżegnuje się od kazirodztwa, czyli
regularnego uprawiania seksu przez syna z matką lub ojca z córką.
Jednakże inicjacja seksualna to coś zupełnie odmiennego i szczególnego w
życiu każdego człowieka, który wkracza w dorosłe życie i który MUSI
odbyć "rytuał przejścia", przekroczenia granicy oddzielającej
dzieciństwo od dorosłości. Celem inicjacji jest podsumowanie całego
okresu przygotowawczego do życia dorosłego, kiedy podejmować się będzie
decyzje w swoim i partnera imieniu. A że muszą to być decyzje wyrażające
wspólną wolę obojga, kobiety i mężczyzny więc muszą być oparte na
wspólnej Wiedzy i wspólnym systemie wartości. A ponadto nie może być
celem takiej samodzielnej decyzji, podejmowanej w imieniu dwojga,
osiągnięcie jakichkolwiek indywidualnych korzyści. By takie decyzje
mogły być podejmowane jednostka musi być wolna i odpowiedzialna,
uczciwa, empatyczna, szanująca i ufająca drugiemu oraz samej sobie.
Wskaż mi inną drogę do osiągnięcia takiego stanu umysłu z wykluczeniem
wychowania seksualnego według mojego modelu, a na pewno głęboko się
zastanowię nad tym czy aby nie dać się zamknąć wśród psycholi. Na razie
tryskam pełnia zdrowia psychicznego a i fizycznie czuję się coraz lepiej
po okresie trudnym.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

53. Data: 2017-05-22 10:43:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Ja uważam że ten zakaz jest bardzo dobry

To za mało powiedzieć ja tak uważam. Badacz musi uzasadnić swój pogląd.

54. Data: 2017-05-22 12:29:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 10:43, LeoTar Gnostyk pisze:

> To za mało powiedzieć ja tak uważam. Badacz musi uzasadnić swój pogląd.

Bo to odwieczne prawo "dane przez Adama i Ewę"
a już byli tacy, którzy mówili:
Dosyć już żyliśmy w glorii
praw, które dał Adam i Ewa:
Zajeździmy kobyłę historii! -
Lewa!
Lewa!
Lewa!
i co z tego wyszło?

55. Data: 2017-05-22 12:38:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To za mało powiedzieć ja tak uważam. Badacz musi uzasadnić swój pogląd.

Co by Cię satysfakcjonowało? To że dzieci urodzone z takich związków są
felerne?
Ale to tak, jakby przekonywać zwolennika kanibalizmu, że jest zły, z
powodu możliwości zarażenia się czymś.

56. Data: 2017-05-22 13:16:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Co by Cię satysfakcjonowało? To że dzieci urodzone z takich związków
> są felerne?

Błąd. Po pierwsze nikt tego nie udowodnił a według mojej teorii to
właśnie zakaz (a właściwie pokonywanie czegoś zabronionego) jest
przyczyną mutacji genetycznych. Zakazanie czegoś pożądanego powoduje
zaburzenia emocjonalne, które z kolei produkują toksyny w organizmie
akumulujące się przez lata dorastania do dojrzałości płciowej. Jeżeli
dochodzi do zapłodnienia to wraz z substancjami odżywczymi do płodu w
najwcześniejszych fazach jego rozwoju dostarczane są również
wyprodukowane przez organizm matki toksyny. Powodują one zatruwanie
(zniekształcanie informacji genetyczną zwaną) nowego życia i
odkształcanie materii (biologii). Zrozumieć jest to niezwykle łatwo,
jeżeli rozumie się podstawy teorii informacji oraz jej przechowywania.
Materia jest nośnikiem, w którym informacja jest zapisana a równocześnie
ta sama materia jest przez informację kształtowana gdyż kształt materii
odzwierciedla informację. Taki zapis informacyjny można zniekształcić na
dwa sposoby, albo oddziałując na materię czynnikami, które są ja w
stanie zniekształcić (np. agresywne toksyny) albo bezpośrednio
podmieniając informację z pola zmieniającej się Świadomości, gdyż to ona
formuje materialny nośnik. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej mogę
rozwinąć ale to co napisałem to kwintesencja wiedzy o informacji, jej
przenoszeniu oraz dokonywaniu jej przemian.

> Ale to tak, jakby przekonywać zwolennika kanibalizmu, że jest zły, z
> powodu możliwości zarażenia się czymś.

A co ma piernik do wiatraka? Czy ja kiedyś mówiłem, że kanibalizm jest
dobry? Ludzkość zaliczyła ten etap rozwoju bo widocznie nasi
praprzodkowie wpadli byli kiedyś na pomysł, że będą potężniejsi jeżeli
zjedzą swojego ojca, albo wroga albo kogoś kto im potęgę uosabiał. W ten
prymitywny sposób chcieli przejąć jego moc. Ja proponuje pokojowe
przekazanie mocy twórczej z jednego pokolenia do następnego w akcie
symbolizującym wszystkie elementy empatii, altruizmu, wolności,
równości, braterstwa, niezależności... To wszystko można osiągąć w tym
jednym akcie kończącym okres wychowywania w rodzinie i rozpoczynającym
okres budowania nowej rodziny. Czyli pokojowa koegzystencja i
kontynuacja a nie ciągła i wyniszczająca walka płci, "wyścig szczurów" i
co tam sobie jeszcze negatywnego zechcesz dorzucić. To wszystko może
zostać wyeliminowane przez zdjęcie zakazu na pojedynczy akt seksualny
dziecka z rodzicami, czyli udostępnienie inicjacji seksualnej w rodzinie.

57. Data: 2017-05-22 13:18:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Bo to odwieczne prawo "dane przez Adama i Ewę" a już byli tacy,
> którzy mówili: Dosyć już żyliśmy w glorii praw, które dał Adam i Ewa:
> Zajeździmy kobyłę historii! - Lewa! Lewa! Lewa! i co z tego wyszło?

Żadna lewa! Jestem absolutnie za włączeniem "złotego środka", który do
tej pory był wyłączony. Nie jestem ani komunistą, ani kapitalistą lecz
utopistą. I wiem co mówię. :-)

58. Data: 2017-05-22 13:38:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 13:16, LeoTar Gnostyk pisze:

> Błąd. Po pierwsze nikt tego nie udowodnił

To się doucz.
Potomstwo ze związków kazirodczych ma większą szansę na (mówiąc bardzo
potocznie, bo wiem do kogo piszę...) wzmocnienie genów. Zarówno tych
"dobrych" jak i "złych".
Dowody na to, oprócz podręcznika do biologii, znajdziesz również w
podręcznikach do historii.

> a według mojej teorii to
> właśnie zakaz (a właściwie pokonywanie czegoś zabronionego) jest
> przyczyną mutacji genetycznych.
Nie. To nie jest teoria. To twoje urojenie.
To żałosna próba pedofila uzasadnienia pociągu seksualnego do własnych
dzieci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2017-05-25 07:39:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> Napisałeś: urodziłem i wychowałem się w faveli Rio de Janeiro. Jak
> wygląda spacer po ulicach wiem lepiej od ciebie. Trzeba mieć kilka
> noży - no i umieć się nimi posługiwać. Oczywiście kilka pistoletów
> też nie zaszkodzi. Widzę człowieka - coś niesie. Jak poderżnę mu
> gardło - to może okaże się, że facet ma coś do żarcia - więc wyżywię
> rodzinę.... etc itd. I tak wygląda życie z poziomu faveli Rio.
> Tworzysz całą teorię społeczeństw w oparciu o życie - i to właściwie
> tylko swoje życie - w Faveli Rio. Rozciągasz to na cały świat i
> wszystkich ludzi. Taka jest Twoja teoria.

A czyż nie z jednostkowych doświadczeń powstawały wszystkie teorie
naukowe, które wywracały wszystkie wcześniejsze do góry nogami, na
których to teoriach budowano całe systemy wiedzy? I w dodatku budowane
były nie na wynikach obserwacji, tak jak moja, lecz na wydumanych
teoretycznych założeniach.

> No ale ktoś Ci opowiada o swoim życiu na Górnym Manhattanie. O
> pięknej żonie, dzieciach, o swoim szczęściu, o dobrej pracy, etc. Ty
> jednak wiesz lepiej, że mówi bzdury, prawda?

Tak, wiem lepiej. Bo po iluś tam doświadczalnych weryfikacjach tej
teorii oraz algorytmu jej działania wyniki wskazują na to, że doskonale
objaśnia ona relacje międzyludzkie w społeczeństwie zbudowanym na
zakazowej edukacji. Co więcej jestem w stanie przewidywać zachowania
ludzi, którzy zostali wychowani w obowiązującym modelu wychowawczym
ponieważ ludzie ci nie kierują się wolną wolą a ich działaniami można
manipulować. Stąd kobiety, które są w stanie manipulować mężczyznami
mogą się chlubić tym, że mają lepszą intuicję od mężczyzn ponieważ
wykorzystując seksualne uzależnienie są w stanie wymuszać określone
zachowania mężczyzn.

> Pamiętasz - w poprzednim poście pytałem o to, co Ci się udało zrobić
> Twoją teorią - czy poznałeś nowych przyjaciół, czy naprawiłeś
> zerwane więzi? Ty odpowiedziałeś (robiąc psychologiczny "myk!"), że
> masz coraz więcej zwolenników swojej teorii - nawet kobiety. Leo - ja
> zapytam ponownie: Czy na podstawie Twojej teorii - albo i bez niej
> - w ostatnim czasie zaskarbiłeś sobie czyjąś przyjaźń?

Pewnie nie uwierzysz, ale przyjaciół mi przybywa wszędzie gdzie się
tylko pojawię. Zaś zerwane więzi rodzinne mogą zostać naprawione tylko
wówczas gdy moja eks- przyzna się sama przed sobą, że popełniła błąd,
będzie w stanie wybaczyć sobie ten błąd oraz będzie w stanie wybaczyć
mnie krzywdy, których ode mnie doznała gdy byłem od niej seksualnie
uzależniony. Ty krzywdy/nie krzywdy, które jej wyrządziłem zostały były
przez nią samą wymuszone (prowokowane) bo potrzebne jej były do tego by
uzasadniać jej nieufność do mnie. A ja, będąc wówczas jeszcze
nieświadomym tego mechanizmu dawałem się na te jej prowokacje nabrać i
ulegałem im. Kreowała rzeczywistość, która miała uzasadnić jej brak
zaufania i niechęć do mnie.

> Może udało Ci się chociaż częściowo - naprawić zerwane więzi (np
> córka, żona, etc)? Proszę o przykład. Zauważ, że nie pytam o
> zwolenników Twojej teorii. Widzisz różnicę?

Próba odbudowania więzi rodzinnych nie została jeszcze zakończona, więc
nie udzielę Ci żadnej odpowiedzi. W grze o wolność dzieci uczestniczyć
muszą oboje rodzice. Do tej pory ja byłem całkowicie wyeliminowany
samowolnymi postanowieniami Teresy M. wspieranymi przez matriarchalne
struktury społeczne takie jak system wychowawczy i system prawny.
Systemy te się rozpadają a więc Teresa M. zaczyna tracić oparcie i grunt
pod nogami a z drugiej jako, mam nadzieję, człowiek myślący zastanawia
się pewnie nad patologiami, które wystąpiły w naszej rodzinie w dwóch
kolejnych pokoleniach (nasz syn - zespół Down'a i nasz wnuczek - zespół
Kabuky'ego). A ponadto destabilizacji uległa globalna rzeczywistość i
odczuwa ona pewnie wzrost zagrożenia tak jak i wszyscy ci, którzy Żerują
na cudzej pracy. To są czynniki, które sprzyjają (wymuszają) przemiany w
jej świadomości. Musi poczuć się współodpowiedzialna za kataklizmy,
które spotkały naszą rodzinę.

60. Data: 2017-05-25 11:58:04

Temat: Re: Cel . zwaliłeś.
Od: "Gregor" <l...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wykorzystując seksualne uzależnienie są w stanie wymuszać określone
>
> LeoTar

Leoś,
Znów zwaliłeś konia.
Zszedłeś na psy.

Cel naszego istnienia
Kraj Rad szczęśliwych, on na zawsze zostanie...
Już zabijają
Pamiętajmy o noblistce!
Teraz bedzie tak