Cellulit-wiesz cos o tym?

1. Data: 2004-03-23 10:54:05

Temat: Cellulit-wiesz cos o tym?
Od: "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Właśnie pisze prace licencjacka na temat cellulitu. Jeśli ktoś ma informacje
na ten temat[jak najbardziej szczegółowe] to byłabym wdzieczna.
mój adres: f...@S...wp.pl

Z góry dziekuję i
pozdrawiam
Irenka

1. Data: 2004-03-23 11:03:30

Temat: Re: Cellulit-wiesz cos o tym?
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/23/04 11:54 AM, Irenka wrote: :

> Właśnie pisze prace licencjacka na temat cellulitu. Jeśli ktoś ma informacje
> na ten temat[jak najbardziej szczegółowe] to byłabym wdzieczna.

Google, google, google. Google, google, google. Google, psiakość, google.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-23 11:17:04

Od: "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Cellulit-wiesz cos o tym?
> Google, google, google. Google, google, google. Google, psiakość, google.

Dzieki za te google ale ja poszukuje czegoś szczególnego, moze ktoś
prowadził jakies badania na ten temat itd. ja niestety nie mam możliwości
przeprowadzenia takowych.
A google owszem znalazłam tam już wiele :)
pozdrawiam
irenka

1. Data: 2004-03-23 11:31:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irenka <f...@g...usun.to.pl.nospam> napisał(a):

> Dzieki za te google ale ja poszukuje czegoś szczególnego, moze ktoś
> prowadził jakies badania na ten temat itd. ja niestety nie mam możliwości
> przeprowadzenia takowych.

A ile płacisz za fachowy risercz i dane?

JoP

1. Data: 2004-03-23 11:37:55

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> skrev i meddelandet
> [...]
informacje
> na ten temat[jak najbardziej szczegółowe] to byłabym wdzieczna.

A na jaki adres mozna wysylac?
magda

1. Data: 2004-03-23 17:21:29

Od: "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A ile płacisz za fachowy risercz i dane?
>
> JoP

To zależy od tego co to za informacje. A co mozesz zaoferowac?

1. Data: 2004-03-23 17:24:47

Od: "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:c3p6vu$s9i$1@news.onet.pl...

> "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam> skrev i meddelandet
> informacje
>
> A na jaki adres mozna wysylac?
> magda

Mailem na ten podany u góry tylko trzeba usunac SPAM
jesli chodzi o pocztowy to podam tylko prywatnie

Dax Cosmetics :-)
inne grupy
pytania do dziewczyn odchudzających się przed latem
Pękające naczynka
ocet jabłkowy