Cembrownika - co mozna do niej wsadzic ?

1. Data: 2003-05-27 06:24:45

Temat: Cembrownika - co mozna do niej wsadzic ?
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam na swojej dzialce cembrowine z kranikiem z woda. Z tego kranika
okoliczni dzialkowcy biora wode, wiec ziemia w tej cembrowinie jest zawsze
bardzo wilgotna. Wczesniej w tej cembrowinie rosly jakies dzikie maliny,
jednak ludzie podrzucali pod te maliny smieci. Wycialem maliny ,
posprzatalem smieci, wymienilem ziemie, powkladalem trochu kamykow i
kamyczkow i generalnie lyso to wyglada ...

Doradzcie mi co tam moge wsadzic ...

Po glowie chodzi mi pomysl zeby na srodku dosypac jeszcze kamieni, a na
okolo (ale w srodku cembrowiny) posadzic jakas ciekawa trawke ... A moze cos
zimozielonego, co by sie cieszyloz tej wilgotnej ziemi a nie zgnilo ?

Czekam na Wasze pomysly :-)

Jacek Duma

2. Data: 2003-05-27 06:29:38

Temat: Re: Cembrownika - co mozna do niej wsadzic ?
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Witajcie

Zapomnialem dodac - miejsce jest dobrze naslonecznione poludniowy zachód.

JD

3. Data: 2003-05-27 07:59:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimozielone jakoś mi nie przychodzi do głowy.
Może bergenia?
A z nie-zimozielonych irysy syberyjskie (kwitną krótko, ale liście zdobią
cały sezon),
trzykrotka Andersona (kwitnie przez całe lato, w wilgotnej ziemi może rosnąć
w pełnym słońcu).
Trawka? Może mozga trzcinowata? Tylko rozrasta się bardzo...

Pozdrawiam
Ewa

Kret
Winorośla a Biosept