Re: Cena za cyklinowanie + lakierowanie

1. Data: 2005-09-28 09:20:29

Temat: Re: Cena za cyklinowanie + lakierowanie
Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beniamin" <w...@w...pl> wrote in message
news:dhcbj5$6uo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Cześć
>
> Pytnaie mam związane z wartością samej robocizny :
> cyklinowanie + lakierowanie (2-3 warstwy) / m2 ?
> Otrzymałem propozycję 25pln/m2, czy to dużo czy mało jak na W-we?
> Może macie kogoś godnego polecenia w dobrej cenie?

W Warszawie placilem 15pln/m2 za cyklinowanie plus lakierowanie(3 warstwy).
Sam lakier kupilem idywidualnie, bo u majstra wyszlo duzo dorozej, mimo ze
mialo byc taniej.

Pozdrawiam
Qwinto

2. Data: 2005-09-28 09:37:47

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beniamin" <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> wrote in message

> Możesz z ręką na sercu polecić tych ludzi? Podasz jakiś namiar?

Generalnie zle nie zrobili, ale mialem uwagi co do wykonania (zle
zaszpachlowanie, zacieki). I te ich ceny lakieru... Wiec ich nie polece.
Znalazlem ich ogloszenie w srodowym dodatku Gazety.

Pozdrawiam
Qwinto

3. Data: 2005-09-28 10:30:25

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialo byc taniej.

Możesz z ręką na sercu polecić tych ludzi? Podasz jakiś namiar?

Beniamin

4. Data: 2005-09-28 13:26:23

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał
> Generalnie zle nie zrobili, ale mialem uwagi co do wykonania (zle
> zaszpachlowanie, zacieki). I te ich ceny lakieru... Wiec ich nie polece.
> Znalazlem ich ogloszenie w srodowym dodatku Gazety.

Moim zdaniem lepiej przepłacić, ale wybrać ekipę sprawdzoną i poleconą.
Jakość parkietu w największej mierze zależy od jakości wykonania.

Netgater

5. Data: 2005-09-28 15:27:46

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Netgate napisał(a):
> Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał

> Moim zdaniem lepiej przepłacić, ale wybrać ekipę sprawdzoną i poleconą.
> Jakość parkietu w największej mierze zależy od jakości wykonania.

No mnie zależy na jakości i się z Tobą zgodzę. Jednak przyszedł gość
"polecony", chce zgarnąć 25 + VAT, a do tego jakiś taki niewyraźny był w
rozmowie, nie wiedział jak poradzić na moje "kaprysy" związane z podłogą
itp. itd. Do tego baaaardzo mnie zachęca do lakierów ekologicznych,
których jedyną zaletą wg niego jest to, ze nie bedzie sie tak truł przy
lakierowaniu. Generalnie nie mam nic przeciw temu, żeby człowiekowi
oszczędzić zdrowia, ale 1) mnie to będzie więcej kosztować, 2) słyszałem
opinie, że ekologiczne nie są jednak tak trwałe. Więc oddać podłogę w
takie ręce, za takie pieniądze, to jakoś nie bardzo chcę.

Beniamin

czy drewno sosnowe moze nie ciemniec?
Re: Cena za cyklinowanie + lakierowanie
Kto kupował w sklepie wysyłkowym Camcoo albo Maximedia
akumulator w domu?
Lampa do pokoju [Wroclaw]