Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????

1. Data: 2004-12-07 18:26:02

Temat: Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????
Od: "Monisia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

proponuje przedstawienie cen nowych mieszkan w duzych miastach.
Zaczne od Poznania:
Sredno cena kształtuje sie w granicach 3000 do 3300 za m2 brutto. Mozna
znalezc cos ponizej 3000 brutto ale to juz b. daleko od centrum (Suchy Las).
Czekam na info z innych miast.

KaSinA

1. Data: 2004-12-07 18:36:42

Temat: Re: Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zaczne od Poznania:
> Sredno cena kształtuje sie w granicach 3000 do 3300 za m2 brutto.

a u jakich developerow?
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-12-07 20:47:02

Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wałbrzych 1500-1700zł m2 :-)

1. Data: 2004-12-07 21:24:11

Od: "Ann" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisia" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Sredno cena kształtuje sie w granicach 3000 do 3300 za m2 brutto. Mozna
> znalezc cos ponizej 3000 brutto ale to juz b. daleko od centrum (Suchy

Wrocław:
od 2000 zł za dzieła Dachbudu do 3200 i wyżej (Mój Dom)
Ja sama kupiłam za 2300 brutto
pozdrawiam
Ann

1. Data: 2004-12-07 21:50:33

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sredno cena kształtuje sie w granicach 3000 do 3300 za m2 brutto. Mozna
> znalezc cos ponizej 3000 brutto ale to juz b. daleko od centrum (Suchy

Podaj dowolną cenę a ja znajde lokalizacje w Wawie :-)

1. Data: 2004-12-07 23:01:26

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp58eh$81s$1@mamut1.aster.pl...
> Podaj dowolną cenę a ja znajde lokalizacje w Wawie :-)

to prawda, ze w kazdym duzym miescie jest duza rozpietosc cen, dlatego mozna
co najwyzej okreslic cene maksymalna - chociaz i w tym wypadku nalezaloby
ponad standard mieszkania.
Ogolnie to taki ranking jest bez sensu jesli mowi sie o samych cenach.

pozdrawiam
Tomek
(Wroclaw)

1. Data: 2004-12-08 00:24:23

Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrocław:
> od 2000 zł za dzieła Dachbudu do 3200 i wyżej (Mój Dom)
> Ja sama kupiłam za 2300 brutto
> pozdrawiam
> Ann

troche nieaktualne te 2000,
już 2500 i więcej,
w centrum (silver house na jedności czy coś innego na oławskiej
po 3000..3500), nowa plomb aprzy pl. Orląt po 3900 :)

1. Data: 2004-12-08 08:15:53

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:

> Podaj dowolną cenę a ja znajde lokalizacje w Wawie :-)

No rozpietosc spora.
2660 na Targowku do 16000 za penthouse na Wilanowie.

barney

1. Data: 2004-12-08 08:54:43

Od: "Bober" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> 2660 na Targowku do ...
Gdzie znalazeles taka oferte - mozesz podac namiary ?

pzdr
Bober

1. Data: 2004-12-08 08:58:27

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bober pisze w news:cp6fge$1vlu$1@node1.news.atman.pl

> Gdzie znalazeles taka oferte - mozesz podac namiary ?

Też jestem ciekawa, dotychczas najniższą ofertę znalazłam na
Białołęce. 2900-3000.

Daga

Lodówka whirlpool ARC 5551AL
Gdzie szukac mebli kuchennych zgodnych z Fama Wyszkow?
bambus
płynne tapety
Plyta gips-tapeta-malowanie