Ceny sprzetu AGD w roznych sklepach - spostrzezenia

1. Data: 2007-01-30 23:32:43

Temat: Ceny sprzetu AGD w roznych sklepach - spostrzezenia
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz jestem na etapie skladania zamowienia na AGD zrobilem maly
rekonensans po potencjalnych zrodlach dostawy.

Poszukiwany zestaw to (nie podaje numerow produktow, ale chodzilo mi o
konkretne modele):
- lodowka Liebherr (zabudowa)
- okap Candy (teleskop, zabudowa)
- zmywarka Bosch (zabudowa)
- piekarnik elektrczny ze sterowaniem plyty Bosch (zbudowa)
- plyta gazowa Bosch (zabudowa)
- pralka Electrolux (wolnostojaca)

Sklepy porownywane:

- Mediamarkt (bo tam moglem popatrzec, a dzieki naprawde kompetentnemu
sprzedawcy podjac ostateczne decyzje)

i sklepy internetowe (na podstawie polecanych tutaj na pl.rec.dom):
- szronbis.com.pl
- maximedia.pl
- e-zagiel.pl
- rtvagd.sklep.pl

Nie uzgledniam cen dostawy, bo przy taki zamowieniu praktycznie w kazdym z
tych miejsc istnieje mozliwosc negocjacji. Nie uwzgledniam rowniez
ewentualnych rabatow, ktore te sklepy moga zastosowac w przypadku takiego
zamowienia.

Ceny poszcegolnych elementow zamowienia w kolejnych sklepach byly bardzo
rozne, maksymalna roznica siegala nawet 400 PLN, ale dla mnie wazne bylo
cale zamowienie a nie poszczegolne elementy i tu wyszlo bardzo ciekawie ;-
)

Najtaniej caly zestaw moge kupic w ... Mediamarkt -> 10606PLN. Najdrozej
wynioslo by to zamowienie w rtvagd.sklep.pl -> 10786. Najfajniejsze jest
to, ze przy tej kwocie roznica wynosi 180 PLN ;-)

krotko mowiac, wychodzi na to ze tanich sklepow nie ma (czego sie
spodziewalem). Po prostu szukajac jednego produktu mozemy trafic na dobra
oferte. W przypadku duzego zamowienia idzmy tam gdzie ... da sie lepiej
ponegocjowac ;-) Oczywiscie jak ktos lubi to moze wszytko kupic
oddzielnie, ale wliczajac koszty transportu nie wiem czy wyjdzie na swoje.
lepiej ponegocjowac wykorzystujac efekt skali ;-)

Dobranoc ;-)

e-Shrek

2. Data: 2007-01-31 06:25:28

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98C95A18A5B6eshrekKASUJwppl@213.180.128.149.
..
> [...]
> spodziewalem). Po prostu szukajac jednego produktu mozemy trafic na dobra
> oferte. W przypadku duzego zamowienia idzmy tam gdzie ... da sie lepiej

My prawie wszystkie sprzety kupilismy i nadal kupujemy w necie, glownie na
allegro, gdzie swoje produkty wystawia wiele sklepow. Tym sposobem kupilismy
dvd, w media w promocji bylo 1400zl drozej !!! TV kupilismy w rtv mix agd,
bo tam po negocjacjach obnizyli nam cene o 1500zl, tak ze wyszla taka jak na
skapiec.pl, pralke, zmywarke, plyte, piekarnik i lodowke kupowalismy na
allegro. Tylko plyta i zmywarka od tego samego sprzedawcy, wyszlo o tyle
taniej niz w media, ze zmywarka byla praktycznie gratis. Jedynie suszarke
kupilismy w media, bo przypadkiem mieli najlepsza cene wiec chyba nie ma sie
co bac o koszty dostawy, bo niektore firmy dowoza towary gratis, badz za
niewielka kwote.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-01-31 09:52:29

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> wrote in message
> [...]
> wynioslo by to zamowienie w rtvagd.sklep.pl -> 10786. Najfajniejsze jest
> to, ze przy tej kwocie roznica wynosi 180 PLN ;-)

No nic dziwnego - zawsze jeden towar bedzie tanszy, a inny drozszy przy
tak duzym zamowieniu.
Dziwi mnie troche takie podejscie do tematu, ze koniecznie wszystko u
jednego
sprzedawcy. Nie wierze, ze przy roznicy rzedu 400zl za jeden element
koszt dostarczenia bedzie mial az takie znaczenie. Przy kupowaniu
u róznych dostawcow mozna zaoszczedzic kwote rzedu 2 tysiecy
zlotych.

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

4. Data: 2007-01-31 09:55:57

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"RTJ" <r...@p...com> wrote in message
[...]

Acha - jeszcze jedno. Warto poszukac tez po lokalnych drobnych
sklepach. Z doswiadczenia wiem, ze czesto ceny po negocjacji
bywaja lepsze nawet niz w sklepach internetowych!
MediaMarkt jest bardzo drogim sklepem, tam jesli cos nie jest
w promocji, to jest drozsze niz w okolicznych sklepach, a czesto
nawet towar w promocji bywa drozszy od cen
u niektorych detalistów.
Po prostu trzeba umiec szukac ;-))))

5. Data: 2007-01-31 10:32:57

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> krotko mowiac, wychodzi na to ze tanich sklepow nie ma

Bardzo dziwnym jest priorytet, że wszystko musi być kupione u jednego.
Bo niby czemu? Skoro piszesz, że różnice na niektórych artykułach sa tak
duże to znaczy że na części przepłaciłeś-twoja broszka.

--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2007-01-31 10:46:30

Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam
www.zawszetaniej.pl

pozlecam

pozdr
Krzysztof Bajorek

7. Data: 2007-01-31 12:08:01

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RTJ" <r...@p...com> wrote in

Wlasnie dzwonila lokalna hurtownia. Zaproponowali cene wyzsze o 700PLN ;-)

e-Shrek

8. Data: 2007-01-31 12:09:21

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> wrote in

> www.zawszetaniej.pl

Tego co potrzebuje nie maja ...

e-Shrek

9. Data: 2007-01-31 12:12:22

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> wrote in

> Bardzo dziwnym jest priorytet, że wszystko musi być kupione u
> jednego.

Ano taki, ze np. zaoszczedze 100 PLN, ale zaplace za transport, ktory przy
zbiorczym zamowieniu bede mial za darmo. Koszty dostawy firma kurierska
zaleza do wagi, sprzet AGD do najlzejszych nie zalezy ;-)

Poza tym przy wiekszym zamowieniu moge jeszcze jakis rabat uzyskac.

> Bo niby czemu? Skoro piszesz, że różnice na niektórych artykułach sa
> tak duże to znaczy że na części przepłaciłeś-twoja broszka.

Nie przeplacilem bo nie kupilem, na razie szukam gdzie ;-)

e-Shrek

10. Data: 2007-01-31 12:17:33

Od: "tomaroc" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Bajorek" wrote:

> www.zawszetaniej.pl

No najwyrazniej jednak nie zawsze,
http://www.zawszetaniej.pl/rtv/index.php?products=pr
oduct&prod_id=1855
pierwszy produkt jaki sprawidzilem, C2D60X cena: 1.160 zł, a jeszcze kilka
dni temu w sieci sklepow Euro AGD za niecale 900 zl :-))
Zabawne sa takie domeny sklepow :-)

pozdrawiam
tomek.

Pralka Electrolux EWF16981W