Ceny warzyw!!!

1. Data: 2002-01-29 09:36:16

Temat: Ceny warzyw!!!
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, czy wszedzie w Europie takie ceny?! Nawet w telewizji o tym trabia,
na rowni z Afganistanem. Brokuly skoczyly o 93%. Klienci zlosliwie mowia, ze
po wprowadzeniu Euro nic sie nie zmienilo - ceny pozostaly te same.
Handlowcy mowia, ze to przez chlody i snieg na poludniu Europy. Ale dlaczego
podrozaly warzywa z Krainy Deszczowcow? Nawet krajowe sa drozsze. Nie oplaca
sie warzyw kupowac. Mrozonki sa tansze. Ja ostatnio zaladowalem cala
zamrazarke, bo inaczej zbankrutuje i zaczne po wsi rowerem jezdzic. Jak tam
w Polsce? Sluchajcie, ja mieszkam tuz przy kanale, jak widzicie jakas barke
plynaca do Bierlandii, to wrzuccie skrzynke z warzywami dla Irka. Jak
bedziew wracac, to ja nazad piwa podam.

Irek

PS: I znowu dostane OPR od Aleksandry - tym razem za poruszanie polityki
cenowej.

1. Data: 2002-01-29 17:41:24

Temat: Re: Ceny warzyw!!!
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS: I znowu dostane OPR od Aleksandry - tym razem za poruszanie polityki
> cenowej.

Co ty, Ircio, wlasnie tego ostatnio brakuje.
Ja tez sie pisze na dostawe z barki, zamowienie odbiore u ciebie ))
I wypije to obiecane piwo.
******
m-gosia
******