Cenzura na google

11. Data: 2005-11-12 14:58:36

Temat: Re: Cenzura na google
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma jedno do drugiego? Jeżeli ktoś chce popełnić samobójstwo, raczej
> nie przejmuje się ochroną roślin i zrywa, co chce ;-)

Tylko wez go znajdz nie maja pojecia czego szukac :) Po drugie to straszliwa
smierc, troszke jak po silnym napromieniowaniu (krwawienia z przewodu
pokarmowego).

--
Pozdrawiam Norbert :-)

12. Data: 2005-11-12 15:11:49

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Norbert pamiętnej daty 2005-11-12 15:58:

>Tylko wez go znajdz nie maja pojecia czego szukac :)
Wiesz, jak ktoś zna kolchicynę, z reguły wie, w czym jej szukać. A poza
tym odnosiłem się tylko do Twojego IMHO błędnego wniosku:

>kwiatek jest pod ochrona wiec prozno szukac

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

13. Data: 2005-11-12 20:45:54

Od: "jureks" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <fizzzi@[wytnij]op.pl> napisał w wiadomości
> google wyswietla 778 linkow. po wpisaniu samobojstwo

To chyba ci rodzice jakąś blokadę rodzicielską zainstalowali (może i
słusznie).
Albo przynajmniej masz google ustawione na szukanie tylko w języku
angielskim (albo jakimkolwiek innym niż polski)
U mnie uparcie wyszukuje ponad 300 tyś. linków

14. Data: 2005-11-13 09:35:44

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <fizzzi@[wytnij]op.pl> napisał w wiadomości
> Google cenzuruje przeszukiwarke.
> Po wpisaniu hasla samobojstwo lub samobojstwo + metody
> nie ukazal sie zaden link do strony ze sposobami na odebranie sobie
> zycia i ich opisami.
> To co chcial znalazlem dzieki innej zagranicznej wyszukiwarce

Polecam np. podręcznik z medycyny sądowej. Masz od razu fotki. Najlepsza
metoda jest klasyczne powieszenie. Szybkie, w miarę bezbolesne, pewne.

K.

15. Data: 2005-11-13 10:20:13

Od: "strOOs" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zycia i ich opisami.
> To co chcial znalazlem dzieki innej zagranicznej wyszukiwarce

Najprosciej to sie powiesic lub skoczyc z dachu. Na glowke.
Z wiekszosci innych metod pewnie daloby sie czlowieka odratowac...

16. Data: 2005-11-13 11:13:19

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

strOOs:

> Najprosciej to sie powiesic lub skoczyc z dachu. Na glowke.
> Z wiekszosci innych metod pewnie daloby sie czlowieka odratowac...

Najlepiej to chyba strzelić sobie w łeb.

MacAaron

17. Data: 2005-11-13 13:25:58

Od: "strOOs" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" <f...@t...won-z-tym.pl> napisał w wiadomości
> strOOs:

> Najlepiej to chyba strzelić sobie w łeb.

Wlasnie nie, bo wtedy trzeba skombinowac bron. A linke do powieszenia lub
wysoki blok masz dookola :)

Pozdrawiam
m.

18. Data: 2005-11-13 14:11:11