Cetebe Wit.C - dlaczego ?

1. Data: 2003-06-22 19:01:22

Temat: Cetebe Wit.C - dlaczego ?
Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie, w instrukcji do wit.C o przedluzonym dzialaniu (cetebe)
jest napisane, zeby nie wyjmowac "kuleczek" z wit.C z kapsulek. Jaki
jest tego powod?

Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2003-06-22 20:08:28

Temat: Re: Cetebe Wit.C - dlaczego ?
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie wyjmowac "kuleczek" z wit.C z kapsulek.

Poniewaz IMHO witamina C czyli kwas askorbinowy dzialaja agresywnie na blony
sluzowe przelyku.

pzdr
LN

3. Data: 2003-06-23 20:06:55

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"LN" <l...@A...onet.pl> wrote

>Poniewaz IMHO witamina C czyli kwas askorbinowy dzialaja agresywnie na blony
>sluzowe przelyku.
>
>pzdr
>LN

Ale te "kuleczki" i tak rozpuszczaja sie dopiero w zoladku.
A inna sprawa, ze przeciez sprzedawana jest witamina C w proszku ktora
mozna mieszac z woda, wiec dalej nie widze sensu tego ostrzezenia na
ulotce.

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2003-06-23 20:54:31

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A inna sprawa, ze przeciez sprzedawana jest witamina C w proszku ktora
> mozna mieszac z woda, wiec dalej nie widze sensu tego ostrzezenia na
> ulotce.

W proszku jest najprawdopodobniej buforowana i jako taka w roztworze jest
bezpieczna.

pzdr
LN

5. Data: 2003-06-24 06:52:53

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanie, w instrukcji do wit.C o przedluzonym dzialaniu (cetebe)
> jest napisane, zeby nie wyjmowac "kuleczek" z wit.C z kapsulek. Jaki
> jest tego powod?

Ponieważ taka konstrukcja kapsułki zepewnia jej "przedłużone działanie".
Jola

6. Data: 2003-06-24 14:31:42

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <j...@p...onet.pl> wrote

>Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
>Ponieważ taka konstrukcja kapsułki zepewnia jej "przedłużone działanie".
>Jola

To konstrukcja "kuleczek" z wit.C zapewnia jej przedluzone dzialanie.
Tam samo jak z lekami typu XR.

Pozdrawiam
Andrzej

7. Data: 2003-06-26 07:03:13

Od: "jemiola" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tak lepsze neutral C-long

"Andrzej" <a...@w...pl> wrote in message
> "Jola" <j...@p...onet.pl> wrote

> To konstrukcja "kuleczek" z wit.C zapewnia jej przedluzone dzialanie.
> Tam samo jak z lekami typu XR.
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

gdzie kupic mokse