Ch*na neostrada

1. Data: 2013-07-01 12:08:32

Temat: Ch*na neostrada
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu nie idzie przez to badziewie wysyłać wiadomości. Czy znacie jakie
dobre serwery usenatu, coś poza neostradą, atmanem i taskiem?

2. Data: 2013-07-01 12:27:12

Temat: Re: Ch*na neostrada
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-01 12:08, Trybun pisze:

> Znowu nie idzie przez to badziewie wysyłać wiadomości. Czy znacie jakie
> dobre serwery usenatu, coś poza neostradą, atmanem i taskiem?

Jeszcze Ci mało? Ja wróciłam na interię, bo task zaczął świrować.

3. Data: 2013-07-01 12:43:32

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-01 12:27, Aicha pisze:

> Jeszcze Ci mało? Ja wróciłam na interię, bo task zaczął świrować.

Neo ma humory - regularnie co jakiś czas odmawia wysyłania postów. Atman
jest wybitnie niekompatybilny z Google Groups. Na tasku też częste
problemy z wysyłaniem wiadomości.. Ta Interia to serwer free, czy trzeba
założyć konto?

4. Data: 2013-07-01 12:56:06

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <Y...@y...com> Wrote in message:
> Znowu nie idzie przez to badziewie wysyłać wiadomości. Czy znacie jakie
> dobre serwery usenatu, coś poza neostradą, atmanem i taskiem?

A ten serwer to co news.icm.edu.pl Mnie działa.
--
Buraczki uwielbiają brać w pyska i dlatego walczą o powrót tradycji.

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

5. Data: 2013-07-01 12:59:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Neo ma humory - regularnie co jakiś czas odmawia wysyłania postów.

W jakim sensie odmawia, dostajesz konkretny blad?

6. Data: 2013-07-01 13:06:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-01 12:56, LaL pisze:

> A ten serwer to co news.icm.edu.pl Mnie dzia?a.

Niestety, mimo że kiedyś go używałem to teraz tylko mnie informuje przy
samej próbie pobrania wiadomości - "Wystąpił błąd protokołu NNTP: You
have no permission to talk. Goodbye!"

7. Data: 2013-07-01 13:07:02

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2013-07-01 13:09:57

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-01 12:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> W jakim sensie odmawia, dostajesz konkretny blad?

W Thunderbirdzie wyskakuje komunikat o błędzie, coś w stylu - " nie
udało się wysłać wiadomości, serwer zajęty, bądź odmawia współpracy,
sprawdź ustawienie konta".

9. Data: 2013-07-01 20:27:51

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, mimo że kiedyś go używałem to teraz tylko mnie informuje przy
> samej próbie pobrania wiadomości - "Wystąpił błąd protokołu NNTP: You have
> no permission to talk. Goodbye!"

Skorzystaj z news.wsisiz.edu.pl. Mnie dobrze sie sprawuje.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

10. Data: 2013-07-01 23:30:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-01 12:43, Trybun pisze:

> [...]
> jest wybitnie niekompatybilny z Google Groups. Na tasku też częste
> problemy z wysyłaniem wiadomości.. Ta Interia to serwer free, czy trzeba

Trzeba założyć. Ale też miewała humory jakiś czas temu.

omatko... ;)
a ja odraziczku siekiero na dno płynę
Co powiedzial polski Zyd...
zobacz fra jak ludzie ciepią bardziej od nas
Niezłe pukanko ...