Chłodziarka-chłodziarka.

41. Data: 2011-02-07 08:54:58

Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jagr" <j...@W...fm> wrote in message
news:4d4faa2c$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

> Ale to jest zdaje się poważny problem dla mnie.
> Ja mam miejsce w samym rogu, tył i bok przy ścianie, tak więc drzwi nie
> będą się chciały
> otworzyć 90°?
> I jeszcze jedno. Z tyłu są czarne blachy z rureczkami (chłodnicą)?
> Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
> Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.
> jagr

Od chłodnicy i wlotów do agregatu muszą być szczeliny przynajmniej 10 cm.

42. Data: 2011-02-07 11:36:20

Temat: Re: Ch?odziarka-ch?odziarka.
Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-01 13:31, Panslavista pisze:
> "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

> http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
mroznicze-chlodnicze

> Mo?na malowane, mo?na inox...

Czy mogę prosić o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo śmieci
straszne wyłażą.

43. Data: 2011-02-07 13:05:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 09:12:40 +0100, jagr napisał(a):

> [...]
> Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
> Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.

Wsadziłam lusterko, bo nie mogę zajrzeć bezppośrednio. Jest takie czarne
ażurowe "coś" w pewnej odległości od tylnej ściany lodówki.

44. Data: 2011-02-07 13:45:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

mroznicze-chlodnicze

> Czy mogę prosić o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo śmieci
> straszne wyłażą.

Mi też, a to znaczy, że moja korespondencja przechodzi przez black-box w
Izraelu.

45. Data: 2011-02-07 13:53:48

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-07 14:45, Panslavista pisze:
> "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message

mroznicze-chlodnicze

> Mi te?, a to znaczy, ?e moja korespondencja przechodzi przez black-box w
> Izraelu.

Nie, to znaczy, że masz nieprawidłowo skonfigurowany czytnik:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Tak to powinno u Ciebie wyglądać.

46. Data: 2011-02-07 13:54:48

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wsadziłam lusterko, bo nie mogę zajrzeć bezppośrednio. Jest takie czarne
> ażurowe "coś" w pewnej odległości od tylnej ściany lodówki.

To ażurowe to właśnie chłodnica. OK. To dobrze.
Jeszcze tylko te drzwi ...

47. Data: 2011-02-07 14:01:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mroznicze-chlodnicze

> Nie, to znaczy, że masz nieprawidłowo skonfigurowany czytnik:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
>
> Tak to powinno u Ciebie wyglądać.

O już nie ma śmieci!!!

48. Data: 2011-02-07 14:07:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

49. Data: 2011-02-07 15:43:03

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

> Jeszcze tylko te drzwi ...
Ja też mam tył i bok przy ścianie oraz drzwi otwierające się na ścianę. Gdy
odsuniesz o kilka cm bok od ściany, to otworzysz drzwi na 90 st. Jednak to
nie wystarcza obecnie do manewrowania półkami w lodówce. Trzeba otworzyć pod
kątem rozwartym. W wielu modelach jest możliwość przełożenia drzwi. Może
wówczas byłoby wygodniej. Jeśli masz miejsce z drugiej strony, przemyśl to.

JBP

50. Data: 2011-02-07 19:35:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:
> "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message
>
> Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

Chyba w wyobraźni.

Qra

Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
firany
Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?