Chłodziarka-chłodziarka.

51. Data: 2011-02-07 19:37:29

Temat: Re: Ch?odziarka-ch?odziarka.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:iiphij$juv$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

> Chyba w wyobraźni.
>
> Qra
> --
> nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Przyznajesz się do gmerania w moim kompie?

52. Data: 2011-02-07 20:57:39

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-07 20:37, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

Raczej w wyobraźni.

Qra

53. Data: 2011-02-07 21:16:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:iipmc3$ab1$2@news.onet.pl...
> [...]
>
> Qra
> --
> nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Czyżby kokotek?

54. Data: 2011-02-08 06:18:35

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-07 22:16, Panslavista pisze:

> Czy?by kokotek?

Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule,
czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

55. Data: 2011-02-08 06:38:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule,
> czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
Możesz mnie nie czytać i nie komentować.

56. Data: 2011-02-08 06:56:05

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-08 07:38, Panslavista pisze:
> "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message

> Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
> Mo?esz mnie nie czyta? i nie komentowa?.

Spoko, egoistą zawsze dobrze być - nie jestem jedyny, któremu to
przeszkadza.
PLONK

57. Data: 2011-02-08 07:00:33

Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja też mam tył i bok przy ścianie oraz drzwi otwierające się na ścianę.
> Gdy odsuniesz o kilka cm bok od ściany, to otworzysz drzwi na 90 st.
> Jednak to nie wystarcza obecnie do manewrowania półkami w lodówce. Trzeba
> otworzyć pod kątem rozwartym. W wielu modelach jest możliwość przełożenia
> drzwi. Może wówczas byłoby wygodniej. Jeśli masz miejsce z drugiej strony,
> przemyśl to.

Właśnie jestem przeciwnikiem otwierania drzwi w ten sposób.
Każde wyjęcie czegokolwiek zmusza do otwarcia drzwi
co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.
jagr

58. Data: 2011-02-08 07:18:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jagr" <j...@W...fm> wrote in message
> [...]
> co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
> Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
> wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.

Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
prawej szczeliny wentylacyjne (przynajmniej moje chłodziarki i zamrażarki
tak mają i trzeba tam zostawić prześwit co najmniej 10 cm - sprawdź w
instrukcji, a w takim przypadku problem z otwieraniem drzwi znika). Nie
każda kuchnia pomieści "rozpychającą się" chłodziarkę, więc warto rozważyć
umieszczenie tam szafki np. z szufladami i pozostawienie dopływu powietrza
przy podłodze.

59. Data: 2011-02-08 07:19:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

60. Data: 2011-02-08 10:37:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 08:18:16 +0100, Panslavista napisał(a):

> Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
> prawej szczeliny wentylacyjne

Moja nie ma.

Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
firany
Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?