Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.

21. Data: 2014-07-11 09:03:59

Temat: Re: Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bo święta inkwizycja ci tak powiedziała tak, a szkoła to gdzie była?
NIe , bo zdrowy rozsądek nakazuje unikać ruwnie świetą inkwizycję, jak świat
lekarski.
Zauważ, że wykonawcą tej twojej świętej inkwizycji jest własnie świat
lekarski, bo niby skąd wywodzi się ten Chazan?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

22. Data: 2014-07-11 09:12:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-10 22:14, ikka pisze:

> no tak, generalnie masz rację

No nie, nie ma racji. Wynikałoby z tego, że wszystkie wady genetyczne są
dziedziczne. A to nieprawda.

Poza tym w kwestii rozmnażania - z jednej strony w rodzinach, w których
urodziło się nawet ośmioro zdrowych dzieci, może zdarzyć się jedno
śmiertelnie chore, a z drugiej strony - para, która pierwsze dziecko ma
z in vitro, w drugą ciążę zachodzi już zupełnie spontanicznie (osobiście
znam taką, a to nie jest odosobniony przypadek).
Podążając tokiem rozumowania ikselki, można by się przeciwstawiać
wykonywaniu cesarskiego cięcia (no bo skoro natura nie dała kobiecie tak
szerokich bioder, to może nie powinna rodzić, tylko umierać przy
porodzie razem z dzieckiem i nie przekazywać dalej takich parszywych
genów?) albo przeciwstawiać się lekom hormonalnym na podtrzymanie ciąży
podawanym dość często na jej początku (100 lat temu takie ciąże byłyby w
dużej części naturalnie ronione). I w ogóle najlepiej gdybyśmy
zakwestionowali całą medycynę, bo przyczynia się do przetrwania tych,
których natura do tego nie predestynowała. Czyż to nie paradoksalne
wnioski płynące z przekonań tzw. obrońców życia?

Ewa

23. Data: 2014-07-11 11:21:41

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 09:12, FEniks pisze:

> [...]
> których natura do tego nie predestynowała. Czyż to nie paradoksalne
> wnioski płynące z przekonań tzw. obrońców życia?

dokładnie takie :)

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

24. Data: 2014-07-11 18:26:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-10 21:01, obywatel ikka uprzejmie donosi:

Sabotaż! Sabotaż!!!
Ktoś celowo uszkodził na płytce.

25. Data: 2014-07-11 18:30:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> których natura do tego nie predestynowała. Czyż to nie paradoksalne
> wnioski płynące z przekonań tzw. obrońców życia?

Tak. Zaniechanie leczenia chorób znakomicie chroni życie.
Wierzy się w to zwykle do chwili, kiedy się samemu zachoruje.

26. Data: 2014-07-11 18:37:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Dr. Mengele znany jako Chazan torturował pacjentkę jak oprawca, a ta kurwa ze wsi
szuka by kogoś innego obwiniać za to do czego doprowadził Chazan, oprawca katolicki.

27. Data: 2014-07-11 18:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2014 18:30:35 +0200, Qrczak napisał(a):

> Tak. Zaniechanie leczenia chorób znakomicie chroni życie.
> Wierzy się w to zwykle do chwili, kiedy się samemu zachoruje.

Wady genetyczne to nie choroby - ich się NIE LECZY. Przynajmniej jak dotąd.

28. Data: 2014-07-11 18:45:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Pro_life przecież mordują ludzi, w USA uznani za organizację terrorystyczną, a u nas
w Polsce nachodzą, prześladują, daj im tylko broń, bo to ideologia mordu wyrosła nie
z wiedzy biologicznej ale obsesji kleru na punkcie seksu. Dlatego obrazu widać że ta
ideologia ma w dopiero dzieci, płody, tylko kasowanie ludzi a w konsekwencji i
dzieci.

29. Data: 2014-07-11 18:50:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Pro_life przecież mordują ludzi, w USA uznani za organizację terrorystyczną, a u nas
w Polsce nachodzą, prześladują, daj im tylko broń, bo to ideologia mordu wyrosła nie
z wiedzy biologicznej, ale obsesji kleru na punkcie seksu. Dlatego odrazu widać że ta
ideologia ma w dupie dzieci, płody, tylko katowanie ludzi a w konsekwencji i dzieci.
Wiadomo kim była stalinówa Ikselka, jak widzisz takie prosięta zawsze pójdą tam gdzie
oprawcy stoją.

30. Data: 2014-07-12 23:52:47

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2014 12:42:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ofiarnym ołtarzu forsy wielu innych :->
>
> PS. No i chętnie się zapoznam z listą placówek i lekarzy, które/którzy są

No na pewno Szpital Bielański...

http://www.bielanski.med.pl/index.php/oddzialy?layou
t=edit&id=129

M.