Chcę poznać (bolesną) prawdę o swoich możliwościach...

1. Data: 2002-04-10 16:00:41

Temat: Chcę poznać (bolesną) prawdę o swoich możliwościach...
Od: "#Jacek#" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak można (jeżeli można) sprawdzić swój iloraz inteligencji ? proszę o
linki do stron związanych z tą tematyką i ogólnie
wasze uwagi.
Pozdrowienia
ps
z inetem łączę się przez modem więc ciężko jest mi znaleźć naprawdę
porządną stronę gdy brakuje czasu(kasy) na sprawdzanie każdego linka z
wyniku wyszukiwań wyszukiwarki ;-)

1. Data: 2002-04-10 16:15:15

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jak można (jeżeli można) sprawdzić swój iloraz inteligencji ? proszę o
> linki do stron związanych z tą tematyką i ogólnie
> wasze uwagi.

Jeśli chcesz się pobawić w psychozabawy to tego jest dużo na necie,
choćby całkiem przyjemny test na stronie grupy:
http://www.psphome.htc.net.pl i dalej dział Psychotortur :-)

Jeżeli chcesz test z prawdziwego zdarzenia to możesz albo tańszym
kosztem rozwiąć sobie test matryc Ravena dla zaawansowanych (acz
z ta różnicą, że nie ma serii pytań terningowych) w Mensa Polska
- co jakiś czas są organizowane sesje testowe w innym mieście,
cena około 20 zł.

Test Wechslera może udałoby Ci się zrobić za darmo w poradni zdrowia
psychicznego ale niekoniecznie :-/ Prywatnie cena takiej usługi
to od kilkudziesięciu do kilkuset zł.

Najlepiej pobawić się psychozabawami, zrobić tamte dwa i wyciągnąć
średnia arytmetyczną.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-10 16:25:00

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
> Test Wechslera może udałoby Ci się zrobić za darmo w poradni zdrowia
> psychicznego ale niekoniecznie :-/ Prywatnie cena takiej usługi
> to od kilkudziesięciu do kilkuset zł.

Kilkuset??? Gdzie tak znakomicie wyceniają zrobienie Wechslera? Już
pobiegnę, żeby się tam zatrudnić!
Dorrit

1. Data: 2002-04-10 17:00:53

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Test Wechslera może udałoby Ci się zrobić za darmo w poradni zdrowia
> psychicznego ale niekoniecznie :-/ Prywatnie cena takiej usługi

Kikuset???????!!!!!!!!!
Nie żartuj w tak rozkoszny sposób!!! ;))))))
A może naprawdę zetknąłeś się z takim cennikiem?

:)

joa

1. Data: 2002-04-10 20:35:57

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" :
> Test Wechslera może udałoby Ci się zrobić za darmo w poradni zdrowia
> psychicznego ale niekoniecznie :-/ Prywatnie cena takiej usługi
> to od kilkudziesięciu do kilkuset zł.

No jestem zszokowana. Zaczynam wierzyć w sensowność podjętej decyzji o
studiowaniu psychologii. Już nie mogę się doczekać, kiedy to będę zarabiac
takie krocie. Powiedz tylko gdzie tak dobrze płacą?????

Ty zweryfikuj swoje wiadomości a ja w tym czasie pogrążę się w marzeniach :)

defric
--
Nic nie wiem, ale jestem taki
smutny, jakbym wszystko wiedział.

1. Data: 2002-04-10 20:52:54

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jak można (jeżeli można) sprawdzić swój iloraz inteligencji ? proszę o
> linki do stron związanych z tą tematyką i ogólnie
> wasze uwagi.

NIe robiles nigdy testow w domu lub w szkole?

1. Data: 2002-04-10 22:15:24

Od: "PGD" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

jestem na 61% inteligentny emocjonalnie:)
i na 0% inteligentny iq, ale zauwazylem ze nie odbiegam od normy:P

1. Data: 2002-04-10 22:33:39

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kilkuset??? Gdzie tak znakomicie wyceniają zrobienie Wechslera? Już
> pobiegnę, żeby się tam zatrudnić!

oki, nieprecyzyjnie - ale spotkalem sie z cena 150,- a to wiecej
niz kilkadziesiat ale trzeba bylo tak napisac a nie kilkaset :-)

btw, jak sie wszystkim od razu oczy zaswiecily :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-10 22:55:00

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ty zweryfikuj swoje wiadomości a ja w tym czasie pogrążę się w marzeniach :)

Marzyc nigdy nie zaszkodzi - kazdy towar czy usluga jest tyle warta ile ktos
chce za nia dac :-))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-10 22:55:41

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie żartuj w tak rozkoszny sposób!!! ;))))))

I gdzie tu ideały młodości... tylko kasa powoduje uśmiech
na twarzy :-)))))))))))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek