Chcę sie pochwalic.....

1. Data: 2002-08-12 16:46:43

Temat: Chcę sie pochwalic.....
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zrobilam pare zdjec swoich roslin. I chociaz moje osiagniecia sa bardzo
skromne, chcialabym sie jakos nimi pochwalic, bo rosna dzieki waszym radom. Jak
to zrobic?

Pozdrawiam

Ania

2. Data: 2002-08-12 17:26:14

Temat: Re: Chcę sie pochwalic.....
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zrobilam pare zdjec swoich roslin. I chociaz moje osiagniecia sa bardzo
> skromne, chcialabym sie jakos nimi pochwalic, bo rosna dzieki waszym

Nie wiem czy nie będę zbyt konkretny,ale najpierw trzeba wywołać
zdjęcia.Wywołać je można po dobroci albo pod przymusem.Można też zastosować
przynętę.
Jak już będą wywołane to trzeba je odbić .Tu następny problem : na czym,czym
no i najważniejsze nie za mocno.
Ostatni krok to umieszczenie ich na stronie.Jeśli strona jest papierowa
wystarczy klej Uhu.Jeśli np.internetowa to potrzebne jest miejsce gdzie ją
powiesisz.Tu z pomocą może Ci przyjść nasz kolega Rafał Wolski - ma on ci
specjalne pineski które utrzymają Twoje zdjęcia w jakimś położeniu.;-)))

No chyba ,że to aparat cyfrowy ??Wtedy wystarczy przeczytać jak podłączyć
aparat do komputera.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-08-12 17:58:43

Od: "Przemek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam pare zdjec swoich roslin. I chociaz moje osiagniecia sa bardzo
> skromne, chcialabym sie jakos nimi pochwalic, bo rosna dzieki waszym
radom. Jak
> to zrobic?

Jesli nie masz pod reka żadnego serwerka, to mozna np. na jakieś grupy
binarne(gazeta, onet itp).

Pozdr. Przemek

4. Data: 2002-08-12 18:03:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> writes:

> Zrobilam pare zdjec swoich roslin. I chociaz moje osiagniecia sa
> bardzo skromne, chcialabym sie jakos nimi pochwalic, bo rosna dzieki
> waszym radom. Jak to zrobic?

Umieścić na jakimś bezpłatnym serwisie www
(np. http://miasto.interia.pl/, http://strony.wp.pl/). Albo, na jakim
onephoto (http://onephoto.net/rejestracja.php3). Albo też poproś
którą z grupowiczek lub któregoś z grupowiczów aby umieścił na swojej
stronie...

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Jeśli nie przeszkadzałoby Ci jeśli Twoje zdjecia byłyby w
okolicach www.sapijaszko.net, to służę uprzejmie.
--
Urzędniczka na poczcie Zaniemyśl
Tłumaczyła klientom: ,,A, nie! My ŚL-

5. Data: 2002-08-12 18:20:33

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Oczywiście, ze nie przeskadzaloby mi..:)) Bardzo dziekuje. Czy moge wyslac je
na Twoj adres mailowy?
Pzdrawiam Ania

6. Data: 2002-08-12 19:16:23

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in message

> Potrzebuje wlasnie tylko dobrych "pinesek". Tylko....obejrzalam Wasze ogrody i
> rosliny na oficjalnej stronie i....az westchnelam z zazdrosci. Moje nie sa
> takie piekne, chociaz jestem z nich bardzo dumna, poniewaz bralam sie za uprawe
> ogrodu zupelnie "zielona". Teraz jeszcze tez jestem "zielona", ale troche mniej.
>
> Dziekuje, pozdrawiam z zazdroscia

Niekoniecznie musisz zazdroscic. Piekne rosliny i piekne zdjecia to nie
to samo. Czasem wyjdzie piekne zdjecie byle jakiej rosliny, czasem
byle jakie zdjecie pieknej rosliny. A kazdy zaczynajac uprawiac ogrod
byl zielony. No, moze z wyjatkiem Grzegorza, ktory przed wzieciem sie
do roboty przeczytal pol biblioteki.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-08-12 19:18:33

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No chyba ,że to aparat cyfrowy ??Wtedy wystarczy przeczytać jak podłączyć

Miestety nie jest cyfrowy. Wszystko ladnie zrobilam, mam nawet skaner :))

8. Data: 2002-08-12 19:21:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> writes:

> Oczywiście, ze nie przeskadzaloby mi..:)) Bardzo dziekuje. Czy moge
> wyslac je na Twoj adres mailowy?

Oczywiście.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnemu panu z miasta Pcim
Z kutasa ogień szedł i dym.

9. Data: 2002-08-12 22:58:42

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <n...@n...nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:xuU59.1291$A...@n...slurp.net...

> [...]
> to samo. Czasem wyjdzie piekne zdjecie byle jakiej rosliny, czasem
> byle jakie zdjecie pieknej rosliny. A kazdy zaczynajac uprawiac ogrod

Przychylam się, czekam na zdjęcia "zielonych Zielonej". Myślisz, że tych
ogrodników w jesiennych kolorach nie można już niczego nauczyć?:-)

No, moze z wyjatkiem Grzegorza, ktory przed wzieciem sie
> do roboty przeczytal pol biblioteki.

Nie chcę być bardzo uszczypliwy/sarkastyczny/ironiczny itd.,
ale na mój ogrodniczy nos, to Grzegorz jeszcze do roboty się nie wziął, a o
bibliotece to wie tylko, że jest (z jego wypowiedzi pisanych nie wynika, aby
cokolwiek już przeczytał, no ale także może nie chce się zdradzić ze swoimi
"wędkami"? o "rybie" nawet nie wspomnę...)

Pozdrawiam
p...@r...pl

10. Data: 2002-08-13 06:31:57

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa chyba juz zalatwiona. W kazdym razie jesli chcesz pochwalic sie swoim
ogrodem na stronie grupy, to zmniejsz zdjecia do wymiarow 500 px najdluzszy
bok, zapisz jako jpg i wyslij na adres o...@a...com.pl

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy