Chciałbym zmienić porządek rzeczy

91. Data: 2007-12-25 18:39:30

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43a87941-19b8-4889-bfcb-ee5cb12c7f96@s8g2000prg
.googlegroups.com...
On 25 Gru, 19:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [gdy uznasz że nic nie jest poza zasięgiem
> nie będziesz się samoograniczać ani nikt nie
> da tego ci rady zerobić -zabić twoich marzeń]
> i zaczniesz je po prostu realizować ;)

JaKasia:
Hitler zapewne marzył, aby jego "porządek" przetrwał wieki.
Mimo, że poruszył całą ziemię, to jednak skutki jego
działań nie były zgodne z jego zamierzeniami.
Dlaczego?

Sky:
Twierdzisz że ludzkość nie potrafiła wyciągnąć
z takiej "inicjatywy" konstruktywnych wniosków?
W końcu o to przecież chodzi w "postempie"... ;)

92. Data: 2007-12-25 18:48:07

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------------------------------

> Nie doceniasz

rotfl
Łazisz Pan z kijem bejsbolowym i rozwalasz latarnie, bo wydaje się Panu
że robisz rewolucję. Powiem Panu: robisz bałagan nie dając nic w zamian.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

93. Data: 2007-12-25 18:52:57

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> W ramach odpowiedzi: nie stać cię na wyrwanie się
> ze swoich schematów myślenia i metod ich opisu? ;P

Człowieka proszę Pana nie rozpoznaje się po unikaniu odpowiedzi
ale po odpowiedzi na temat. Bełkot a więc po pańskiemu "wyrwanie się
ze swoich schematów myślenia i metod ich opisu" to dowód na debilizm.
Przeczytaj Pan jeszcze raz i jeśli jesteś człowiekiem to odpowiedz jak
człowiek a nie jak debil. OK?

Linia półprosta jest nieskończona, bo nie ma końca:
początek o----------------------->... brak końca
Oś liczbowa jest nieskończona, bo nie ma końca:
0--1--2--3--4--5--6--7--8--9-->... brak końca
Zbiór liczb naturalnych jest nieskończony, bo nie ma końca:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ...
Wiersz pusty jest nieskończony, bo nie ma końca:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ...
Wiersz PEŁNY powstały przez zaznaczenie wiersza pustego linią prostą
jest nieskończony, bowiem nie ma końca:
-|-1-|-2-|-3-|-4-|-5-|-6-|-7-|-8-|-9-|-10-|- ...
1. W wierszu PEŁNYM wszystkie pola są zaznaczone i ani jedno nie jest puste.
2. W wierszu PEŁNYM nie ma możliwości nic dodatkowo zaznaczyć bowiem
nieskończona ilość pól jest już zaznaczona - wiersz MA komplet.
3. Wiersz PEŁNY jest granicą rekurencji n+1.
4. Wzór rekurencyjny n+1 osiąga koniec gdy nie da się już nic dodać do N.

* * *
Jeśli faktycznie chciałbyś Pan "zmienić porządek rzeczy" to zmień powyższe
- na przykład wymyślając teorię w której możesz Pan dodać do PEŁNEGO,
ale...
ale?
ale to wymaga wskazania pola, które chcesz zaznaczyć tworząc zbiór większy
od nieskończoności wiersza PEŁNEGO. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

94. Data: 2007-12-25 18:53:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Łazisz Pan z kijem bejsbolowym i rozwalasz latarnie, bo wydaje się Panu
> że robisz rewolucję. Powiem Panu: robisz bałagan nie dając nic w zamian.

...przecież zapraszam was do współpracy ;P
Ktoś musi wzruszyć z posad skruszałą bryłę
by ktoś inny mógł gdzie indziej inną wznieść
i utwierdzić...kto jak kto ale ty powinieneś
to rozumieć po swoich syzyfowych Re1wolucjach
i docenić rolę żywiołu powietrza zamiast
dyskutować z wiatrem hulajacym po niebie ;)

95. Data: 2007-12-25 19:09:28

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> [...]

> to rozumieć po swoich syzyfowych Re1wolucjach
> i docenić rolę żywiołu powietrza zamiast
> dyskutować z wiatrem hulajacym po niebie ;)

Nawet mnie Pan nie porównuj bo się wkurzę, a nikt jeszcze nie przeżył
moich nerw. JA Drogi Panie najpierw tworzę konstrukcję i pokazuję
ludziom nowe światy - Pan natomiast próbujesz rozwalić stare
nie dając nic w zamian. Rozumiesz Pan różnicę?
JA daję Ludziom wybór i nic nie wymuszam.
Czekam cierpliwie aż ziarenko mądrości wykiełkuje.
Tak,tak
Emergencja wymaga czasu. :-)
Pana też przerobię na mądrego człowieka - w swoim czasie. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

96. Data: 2007-12-25 19:16:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]

Twój język opisu nie jest moim optymalnym, a wymaganie by go sobie przyswoił ktoś
tylko dlatego byś ty sobie mógł o nim wyrobić dobre mniemanie jest równie absurdalne
jak uważanie że całe społeczeństwo powinno znać i wypełniać jakieś "prawo" tylko po
to by sędzia nie musiał nikogo sądzić [co zresztą nie jest w jego osobistym
interesie, bo nie po to został sędzią żeby
nie mieć roboty i do nikogo nie móc słać komorników] ;)

Więc Robaku -jeśli chcesz żebym się odniósł do twoich teorii byś nie musiał się
unosić ponad kogoś jak to
masz zresztą ochotę robić - uprość swój opis do języka potocznego...[niedoczekanie
nasze - tobie na rękę] ;P

97. Data: 2007-12-25 19:24:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl>

> Nawet mnie Pan nie porównuj bo się wkurzę, a nikt jeszcze nie przeżył
> moich nerw.

Szyf przeżył swoją misję?
Bo nie pamiętam...
A Prometeusz? Hie hie... ;P
Szykuj się na najgorsze
a nie strasz innych! ;)

> [...]
> Tak,tak
> Emergencja wymaga czasu. :-)
> Pana też przerobię na mądrego człowieka - w swoim czasie. ;)

Popełniasz jeden błąd. Mnie go też czasem wytykają.
Zgadniesz jaki? ;P

98. Data: 2007-12-25 19:36:27

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> Szyf przeżył swoją misję?
> Bo nie pamiętam...
> A Prometeusz? Hie hie... ;P
> Szykuj się na najgorsze
> a nie strasz innych! ;)

Nie straszę tylko uprzedzam, żebyś się Pan nagle nie zdiwił
i nie płakał, że nie wiedziałeś. :)

> Popełniasz jeden błąd. Mnie go też czasem wytykają.
> Zgadniesz jaki? ;P

Pan nie zrozumialeś. JA nie pytam Pana o zagadki dla idiotów tylko piszę, że
"najpierw tworzę konstrukcję i pokazuję ludziom nowe światy"
Rozumiesz Pan co znaczy to, co napisałem?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

99. Data: 2007-12-25 19:39:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl>

> Nie straszę tylko uprzedzam, żebyś się Pan nagle nie zdiwił
> i nie płakał, że nie wiedziałeś. :)

Wal [w porty] ... nie oszczędzaj [się] ;P

> Pan nie zrozumialeś. JA nie pytam Pana o zagadki dla idiotów tylko piszę, że
> "najpierw tworzę konstrukcję i pokazuję ludziom nowe światy"
> Rozumiesz Pan co znaczy to, co napisałem?

Rozumiem że nie rozumiesz prostych pytań
a wymagasz zrozumienia dla debilnych
Re1minescencji swojego umysłu ;)

100. Data: 2007-12-25 19:41:06

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> [...]
>
> nie mieć roboty
> [niedoczekanie nasze - tobie na rękę] ;P

To nie jest dobra odpowiedź. Czytaj Pan jeszcze raz:

Re: HAIKU
HAIKU
Na słomie!
Uważajcie na sekciarzy ;P