Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy

21. Data: 2007-12-23 23:58:07

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież jasno ci napisałem.
> Ty stawiasz sobie sama cele
> ja stawiam sobie sam własne
> Byle wielkie!

Ja chcę zmienić dokładnie pół świata - kobiety. Żeby nie chciały by

22. Data: 2007-12-24 00:03:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chcę zmienić dokładnie pół świata - kobiety. Żeby nie chciały by

To ja drugą połowę -chłopów...
Żeby...co właściwie nie mają by chcieć te baby?! ;)

23. Data: 2007-12-24 00:09:09

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 23:53, Piotr <p...@w...pl> wrote:

> Razem się modliliśmy, przez wiele lat, gołosłowny przygłupasie?
> Chwalić się, to wal pod budę z piwkiem...
> pz
> Piotr

No proszę - wydawało się po pierwszym poście,
że od kolegi mądre rzeczy usłyszymy, a tu - zapieklił się kolega.
Czy to praktykowanie modlitwy tak działa, czy może
modlitwy po prostu chwilowo kolega nie praktykuje? ;)

- JaKasia

24. Data: 2007-12-24 00:14:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> [...]

Czy to praktykowanie modlitwy tak działa, czy może
modlitwy po prostu chwilowo kolega nie praktykuje? ;)

---
Myślał że praktykuje a tu wyszło że nie wie co praktykuje i się piotruś nam ciut
zbiesił ;)

25. Data: 2007-12-24 00:45:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:03:01 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To ja drugą połowę -chłopów...
> Żeby...co właściwie nie mają by chcieć te baby?! ;)

Żeby nie chciały być mężczyznami :-)

Czasem mi coś obcina w czytniku treść przy wysyłaniu - ki diabeł, nie wiem.

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

26. Data: 2007-12-24 00:57:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby nie chciały być mężczyznami :-)
>
> Czasem mi coś obcina w czytniku treść przy wysyłaniu - ki diabeł, nie wiem.

No to mi nie pozostaje nic innego zrobić tylko apelować do facetów zeby nie byli
dupiaci, przekupkowaci [co doskonale widac na grupach] i głupi jak baby ;P

27. Data: 2007-12-24 00:58:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:57:33 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> No to mi nie pozostaje nic innego zrobić tylko apelować do facetów zeby nie byli
dupiaci, przekupkowaci [co doskonale widac na grupach] i głupi jak baby ;P

Dlaczego obrażasz kobiety?
Widzisz, jak jednostronnie myślisz, odbierając moje stanowisko jako
negatywnie nastawione do mężczyzn w ogóle - a ja po prostu uważam, że
kobieta i mężczyzna to twory doskonałe, o ile "siedzą" we właściwym ciele i
umyśle :-)

28. Data: 2007-12-24 01:29:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dupiaci, przekupkowaci [co doskonale widac na grupach] i głupi jak baby ;P

> Dlaczego obrażasz kobiety?

GDZIE!? ;P
My tak po prostu o was myślimy!
Zgodnie z NASZĄ logiką WASZA
jest co rusz alogiczna ;)

> [...]
> negatywnie nastawione do mężczyzn w ogóle - a ja po prostu uważam, że
> kobieta i mężczyzna to twory doskonałe, o ile "siedzą" we właściwym ciele i

Gorzej z chomikami płci obojga
a że zatrucie środowiska wzrasta
to hormony coraz bardziej nie te
co trzeba nie tam gdzie trzeba ;P

29. Data: 2007-12-24 01:33:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 02:29:31 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gorzej z chomikami płci obojga
> a że zatrucie środowiska wzrasta
> to hormony coraz bardziej nie te
> co trzeba nie tam gdzie trzeba ;P

O ile u chomików sprawa się tylko w hormonach zasadza, to u ludzi jest to
chyba bardziej skomplikowane, nie?

PS. Makowce drożdżowe mi sie pieką, następna tura za godzinę, bo dokończyć
trzeba, by jie opadły - chyba dziś w ogóle spać nie pójdę. A Ty masz
zamiar?
;-P

30. Data: 2007-12-24 01:57:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile u homików sprawa się tylko w hormonach zasadza, to u ludzi jest to
> chyba bardziej skomplikowane, nie?

homiki homosie homorexy...
na jedno wychodzi
a to przecież ludzie ;P

> PS. Makowce drożdżowe mi sie pieką, następna tura za godzinę, bo dokończyć
> trzeba, by jie opadły - chyba dziś w ogóle spać nie pójdę. A Ty masz
> zamiar?
> ;-P

Pożyjemy zobaczymy... ;)

Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy