Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy

31. Data: 2007-12-24 02:02:22

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> homiki homosie homorexy...
> na jedno wychodzi
> a to przecież ludzie ;P

Myślalam, że homiki to w Twoim rozumieniu homo-hormonalis, czyli ci, co się
kierują wewnętrznym sterowaniem dokrewnym tylko, a przeciez są i tacy :-D

> Pożyjemy zobaczymy... ;)

ja już chyba długo nie "pożyję" - muszę się w końcu wyspać. Najpierw
aniołek, teraz makowce. Chyba po Wigilii się poturlam spać, zamiast na
Pasterkę iść ;-)

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

32. Data: 2007-12-24 10:43:32

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Dec 2007 16:09:09 -0800 (PST), m...@o...pl napisał(a):

> No proszę - wydawało się po pierwszym poście,
> że od kolegi mądre rzeczy usłyszymy, a tu - zapieklił się kolega.
> Czy to praktykowanie modlitwy tak działa, czy może
> modlitwy po prostu chwilowo kolega nie praktykuje? ;)

Cóż słabym jeszcze, he, he... I przez to bezpośredni.
A, jak wnioskuję, desant z pl.soc.religii wielce się w słowach i dzieleniu
włosa na czworo lubuje. Nic dziwnego, że kabotyn tam niebem.
pz
Piotr

33. Data: 2007-12-24 10:44:01

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:14:03 +0100, Sky napisał(a):

> Myślał że praktykuje a tu wyszło że nie wie co praktykuje i się piotruś nam ciut
zbiesił ;)

Tak, to tak. Nie to nie. Co więcej to od nadętych bubków pochodzi...
pz
Piotr

34. Data: 2007-12-24 11:52:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak, to tak. Nie to nie. Co więcej to od nadętych bubków pochodzi...

Pierwotna -wzorcowa- formuła brzmiała nieco inaczej.
Rozumiem że co ponad nią pochodzi od ciebie...czyli nadętego bubka? I na tym ma
polegać twoja wersja
zmian w porządku rzeczy...?! ;) Małość -przebija z
ciebie małość. Może jednak weź się za tę modlitwę...
;P

35. Data: 2007-12-24 11:55:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż słabym jeszcze, he, he... I przez to bezpośredni.
> A, jak wnioskuję, desant z pl.soc.religii wielce się w słowach i dzieleniu
> włosa na czworo lubuje. Nic dziwnego, że kabotyn tam niebem.

Oczywiście masz jakieś argumenty na poparcie swoich tez
czy tylko znów rzucasz puste słowa na wiatr...? ;P

36. Data: 2007-12-24 20:57:23

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Dec 2007 23:47:59 +0100, Sky napisał(a):

> Więc co? Pomożesz mi zmieniać
> świat

ja robie to caly czas
na swoj wlasny sposob
ale moge sie przylaczyc ;)

--
mel

... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
są zatracone, osamotnione
czekają na nocy mrok ...
... nie kryj się ...
wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...

37. Data: 2007-12-24 21:03:38

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:45:19 +0100, Ikselka napisał(a):

> Żeby nie chciały być mężczyznami :-)

czyli?
jak to szufladkujesz?

38. Data: 2007-12-24 21:06:31

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:58:24 +0100, Ikselka napisał(a):

> a ja po prostu uważam, że
> kobieta i mężczyzna to twory doskonałe,

czyzby? to dlaczego sie tlumaczysz?
i zastanow sie...czego tak naprawde chcesz uczyc kobiet?

> o ile "siedzą" we właściwym ciele i
> umyśle :-)

a to juz nie takie proste jest

39. Data: 2007-12-24 21:16:32

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> GDZIE!? ;P

pewnie zaczales juz w lonie

> My tak po prostu o was myślimy!

naszczescie coraz wiecej kobiet ma to gdzies :D, bo coz zmienia "wasze"
myslenie o "nas"? wazne jest "nasze" myslenie o "nas" kobietach
Iselka chyba jeszcze tego nie rozumie...

40. Data: 2007-12-24 21:26:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meliana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja robie to caly czas