Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik

61. Data: 2007-01-15 15:55:34

Temat: Re: Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eog7qa$p90$1@inews.gazeta.pl...

> Łożesz Ty, ja tak powiedziałam? Właśnie cały czas udowadniam, ze o kuchni
chińskiej
> wiemy zbyt mało by sobie do ócz skakać :D. Chyba mam problemy z pisaniem
ze
> zrozumieniem :D

No, chyba tak. Bo pisałaś o chińszczyźnie podpatrzonej w TV na bazarkach.
Jest to taka sama chińszczyzna moim zdaniem jak kuchnia polska i regionalna
na bazarkach polskich. Czyli wodniste pierogi z mikrofali, itp, itd - to już
było.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

62. Data: 2007-01-15 16:40:17

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> na bazarkach polskich. Czyli wodniste pierogi z mikrofali, itp, itd - to już

a nie, to tylko Ty nie czytasz ze zrozumieniem, rzecz logiczna że z TV nie wiemy czy
pierogi były wodniste, ale wiemy że to były pierogi. Tymczasem w programie o którym
pisałam nie tyle był to bazarek z buda /tu sie bije w piersi za niedopowiedzenie/
dokarmiająca pracujących handlarzy, ale typowy festyn kulinarny. Coś porównywalnego
z naszymi stoiskami z wielkimi bochnami chleba ze smarowidłem, etc. Tylko że tam
stały rzędy palenisk z rusztami czy blachami i na bieżąco przyrządzano wszelkie
paskudztwa, gwoli sprawiedliwości - niewinne placki też. Nie wiem czy rzeczy te były
z mrożonek, z mikrofali, czy może przyprawione przyprawą do bigosy ale na pewno nie
były to kawałki wieprzowiny, wołowiny, kurczaka czy choćby niewinnego winniczka.

63. Data: 2007-01-15 18:06:04

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zebra" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
o którym
> pisałam nie tyle był to bazarek z buda /tu sie bije w piersi za

Coś mówiłaś o "pisaniu z niezrozumieniem"..?

> [...]
pewno nie
> były to kawałki wieprzowiny, wołowiny, kurczaka czy choćby niewinnego

A jak u nas na festynie chleba nie ma schabowych to oczywisty wniosek, że w
Polsce się ich nie je.
Naprawdę, nie chce mi się kontynuować.

hodowanie kiełków- pytanie
Sałatka z winogron i orzechów.