Re: Chiny a Polska - watek demograficzny [bylo: jak samopoczucie ...]

31. Data: 2011-05-11 18:10:57

Temat: Re: Chiny a Polska - watek demograficzny [by3o: jak samopoczucie ...]
Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
news:iqdjnj$4jk$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> kierunku, od którego wszyscy odchodzą? Wysokie zasiłki przez
> nieograniczony czas tworzą enklawy, gdzie nikt nie pracuje, bo się nie
> opłaca. Francja jest najlepszym przykładem, gdzie przedmieścia
> zamieszkałe przez "Francuzów" bardzo południowych są miejscem
> przestępstw, rozruchów.
> U nas też są tereny, gdzie podstawą jest życie z pomocy społecznej. Wsie
> po pegieerowskie, gdzie nie ma pracy, ale nie ma też chęci do pracy.
> Szczytem marzeń jest renta, żeby starczyło na tego jednego jabola
> dziennie. Dlaczego mam pracować na takich byków, co nie chce im się

To pracodawca placi Tobie i bezrobotnemu. To pracodawcy staja na uszach aby
zatrudnic jak najwiecej. Jezeli bezrobotnemu nie placi sie nic to pracodawca
kaze Ci pracowac 12 h dziennie przez 7 dni w tygodniu.

Kiedys USA rozwiajalo sie blyskawicznie bo kazdy robotnik mogl rzucic prace
i zostac bogatym rolnikiem. TYlko zdolni i zaradni pracodawcy mogli dzialac.
Jak ktos nie umial wzorowo zorganizowac pracy to padal. Ponial?
S*