Chiron pragnie byc moim ojcem

31. Data: 2011-04-05 10:28:59

Temat: Re: Chiron pragnie byc moim ojcem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:16:42 +0200, Vilar napisał(a):

> Dobra, to ja też ......
>
> Zresztą Ixi też nie jesteś archetypicznie kobieca.
> Według archetypu obowiązującego na psp "kobieta prawdziwa" ma być bezwolna,
> za to wonna (i koniecznie nosić głębokie dekolty).

No fakt, bezwolna nie ejstem, a głębokie dekolty nie sa moimi ulubionymi,
choć jeśli już noszę, to płeć męska w okolicy pada pokotem 3-)

> A ty co? Mózgu używasz, wstyd! Facet w stringach!

Nie noszę stringów. Uwierają w... 3-)

> I to by było na tyle, jeśli chodzi o archetypy.
>
> MK
>
> PS. uwielbiam facetów z babskim mózgiem (nie, nie mam na myśli homosiów, ale
> słynną "peć" mózgu). Przynajmniej pogadać z nimi można...

Pogadać? - mnie się najlepiej gada z supermęskimi facetami.

32. Data: 2011-04-05 10:31:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:17:28 +0200, Vilar napisał(a):

> dajmy sobie może prawo do robienia głupich rzeczy - ciekawiej będzie.

MŚK do dziś śmieje się ze swojej Mamy, której wielką przyjemność sprawiało,
kiedy będąc z mężem (ojcem MŚK) na spacerze, mogła powiedzieć: "To może
pójdziemy na spacer"?
;-PPP

33. Data: 2011-04-05 10:31:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:21:49 +0200, Vilar napisał(a):

> Ale Chirek Ghostowi nie podskoczy, chyba się boi.

333333-DDDDDDD

34. Data: 2011-04-05 10:31:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musi komuś krwi napsuć by normę wyrobić i idzie na łatwiznę.
Tutaj to się zgodzę.

--
CB

35. Data: 2011-04-05 10:32:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie noszę stringów. Uwierają w... 3-)

> Pogadać? - mnie się najlepiej gada z supermęskimi facetami.

Z supermęskimi nie pogadasz, bo nie mają takiej funkcji.

MK

36. Data: 2011-04-05 10:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 03:24:32 -0700 (PDT), performerka napisał(a):

> (...)
> nie dla kazdego 50lenia kobieta z takim wadami do jakich sie
> przyznałas jest kobieca, no nie
> przeginaj ;> małogosiu

Na pewno nie oczekuję wulkanu namiętności czy podziwu ze strony 30-latków i
młodszych, ale wśród starszych niż 30 nadal nie odczuwam nagłej pustki w
tej dziedzinie, słowo :-)

37. Data: 2011-04-05 10:34:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawiało,
> kiedy będąc z mężem (ojcem MŚK) na spacerze, mogła powiedzieć: "To może

O i widzisz.
Z pewnością robiła to.. specjalnie :-P

MK

38. Data: 2011-04-05 10:34:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 333333-DDDDDDD

:-))))))))
śmiej się, śmiej.... Chirek wyżej podskoczy :-P

MK

39. Data: 2011-04-05 10:38:04

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 12:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Na pewno nie oczekuję wulkanu namiętności czy podziwu ze strony 30-latków i
> młodszych, ale wśród starszych niż 30 nadal nie odczuwam nagłej pustki w
> tej dziedzinie, słowo :-)

No tak,
nieeeeeeeeeeeeeewątpliwie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dajcibosze ;))) moze mniej bedziesz w necie przesiadywala ;)

40. Data: 2011-04-05 10:39:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w tym akurat punkcie to wydaje mi się, że w pełni rozumiem
dowolnego mężczyznę.

Też nie mam takiej funkcji jak "pogadać z XL".

;)

--
CB

> Z supermęskimi nie pogadasz, bo nie mają takiej funkcji.

RIFF RAFF
InovaBrasil 04_04_11
Przyspieszenie
WNUSIA