Chiron pragnie byc moim ojcem

41. Data: 2011-04-05 10:53:14

Temat: Re: Chiron pragnie byc moim ojcem
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:inerkj$mrk$1@news.mm.pl...
>A w tym akurat punkcie to wydaje mi się, że w pełni rozumiem
> dowolnego mężczyznę.
>
> Też nie mam takiej funkcji jak "pogadać z XL".
>
> ;)
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Hah, widzisz jaki robisz się męski przy prawdziwej kobiecie ? :-))))

MK

PS. Ixi wybacz.
Ale .... poradzisz sobie, nooo :-)

42. Data: 2011-04-05 10:54:32

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 12:38, performerka <m...@i...pl> wrote:

> No tak,
> nieeeeeeeeeeeeeewątpliwie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
> dajcibosze  ;))) moze mniej bedziesz w necie przesiadywala ;)

pies. i chociaz nie wytlumacz sobie ze marzy miesie, zebys stad
sobie poszla! bez ciebie, ta grupa pagibnie jak nic, to juz pisalam.
ty dzialasz na nas jak bulgarscy handlarze na polskim bazarze, chocbys
nie chcial
od nich kupic i tak podejdziesz... bo tak sie wydzieraja :))))

43. Data: 2011-04-05 11:05:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-05 12:32, Vilar pisze:

> Z supermęskimi nie pogadasz, bo nie mają takiej funkcji.

Dokładnie. ;)

Ewa

44. Data: 2011-04-05 11:06:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, a to chyba miałam farta i się nie załapałam :-))))))

Poczatek watka?

45. Data: 2011-04-05 11:08:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 13:05, medea <x...@p...fm> wrote:

> Dokładnie. ;)

Ja mam ;-)

Stalker

46. Data: 2011-04-05 11:13:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczatek watka?

Aaaa, to to?
Ze Chiron chce Cię adoptować?
A byłbyś wdzięcznym obiektem adopcji chociaż? Owsianeczkę z miodkiem
wciągasz?

MK

PS. Problem ze mną polega na tym, że... ogólnie ludzie mi nie przeszkadzają.
Co więcej ciekawią mnie i często wywołują przyjazne odczucia. Nie bardzo
lubię, jak ktoś napada na osoby łagodne (wtedy potrafię kopnąć, ale też nie
zawsze, bo przecież łagodnym też się należy od życia trochę zabawy, c'nie?
:-) ).

Tak więc Chirek...
W sumie to doceniam, że szuka i stara się coś przerobić. Przecież nie musi
nas ani informować o tym co to jest, ani się tu wywnętrzać. Nie wiesz jaki
był, jaką pracę nad sobą wykonał.
Ale rozumiem też, że całkiem subiektywnie może Cię wkurzać.

A co do Kiwiko.... to skubaniątko spokojnie sobie z nim poradzi. Takie mam
wrażenie.

Kurna, nikt nie jest idealny, noooo ....

47. Data: 2011-04-05 11:15:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> Dokładnie. ;)

Ja mam ;-)

Stalker

____

Widocznie masz mózg tak pożądany przez kobiety...... :-)))),

MK, zwolenniczka pierwiastka kobiecego w mężczyznach i męskiego w kobietach.

48. Data: 2011-04-05 11:18:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z supermęskimi nie pogadasz, bo nie mają takiej funkcji.

Alez to tylko kwestia definicji - co podstawisz pod babski, a co pod meski i
tyle. Dla jednej to klnacy zoldak, dla innej szarmancki bawidamek.

BTW Wydaje sie, ze lepiej sie rozmawia z plca tozsama - wiadomo, te same
fale. Ale wlasnie inne fale potrafia nas wytracic albo zmusic do
nieszablonowych rozwiazan i to jest mocno tworcze.

49. Data: 2011-04-05 11:21:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa, to to?
> Ze Chiron chce Cię adoptować?

No.

> A byłbyś wdzięcznym obiektem adopcji chociaż? Owsianeczkę z miodkiem
> wciągasz?

Bueeeeee...

> A co do Kiwiko.... to skubaniątko spokojnie sobie z nim poradzi. Takie mam
> wrażenie.

No przeciez sobie radzi, ale chironowe podstepkowanie tez razi. Ta ciagla
nachalna manipulacja, stukrotne zaklamanie a la goebbels.

50. Data: 2011-04-05 11:22:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Widocznie masz mózg tak pożądany przez kobiety...... :-)))),
>
> MK, zwolenniczka pierwiastka kobiecego w mężczyznach i męskiego w

Znaczy tych kropeczek w yin-yang?

RIFF RAFF
InovaBrasil 04_04_11
Przyspieszenie