Chirurgiczne usówanie zęba

1. Data: 2003-01-28 11:50:28

Temat: Chirurgiczne usówanie zęba
Od: b...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Dwa dni temu rozbolał mnie ząb. Myślałem weznę tabletke i przesanie. No
niestety nieprzestał mnie boleć wię postanowiłem go wyrwać bo do niczego
innego się nie nadawał, jak usiadłem na fotelu to Dentysta powiedział mi że to
trzeba do szpitala na chirurgie jechać że tam mi to chirurgicznie usuną. Jak
to usłyszałem to omało w party nie narobiłem. No i mam pytanko o co w tym w
ogole chodzi. Co to znaczy chirurgicznie i co najważniejsze czy to boliii.
Help Meeeee.

2. Data: 2003-01-28 13:47:11

Temat: Re: Chirurgiczne usówanie zęba
Od: "Jakub Z" <a...@w...site.pl> szukaj wiadomości tego autora

He widze ze nie jestem sam,
Mam dokladnie ten sam problem.
Mam do usuniecia 8-mke ktora rosnie w dziasle prostopadle do 7-mki.
Chirurgicznie tzn bedą ci rozcinac dziąsło zeby wyciągnąć ząbka a póżniej je
zszyją.
Ale nie ma obawy to jest na znieczuleniu i ponoć nic nie boli. Godzinka
zabiegu i po kłopocie.

PS> Radze poszukać sobie prywatnego chirurga i dać sobie spokuj ze
szpitalem. W polskim szpitalu można niechcący wyjechąc nogami do przodu :-)

Pozdrowka

3. Data: 2003-01-28 14:03:53

Temat: Odp: Chirurgiczne usówanie zęba
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz sie czego obawiać , a nawet powinieneś byc zadowolony, że nie robi
tego zwykły stomatolog. Jeśli chodzi o sam fakt usunięcia to tak jak zwykle
dostaniesz zastrzyk przeciwbólowy, więc nic nie poczujesz. Chirurg ma
lepszy sprzęt i większe doswiadczenie w usuwaniu zębów, bo robi to na
codzień.
pozdrawiam,
ASIA

4. Data: 2003-01-28 14:27:26

Od: "Monika_O" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jakim mieście masz to załatwić?

--
__________
Monika_O

5. Data: 2003-01-28 17:08:32

Od: "Małgosia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zawsze rozcinaja dziasloo ja mialam dwa razy usuwane zeby chirurgicznie
i lekarz nic nie nacinal to zalezy od komplikacji

6. Data: 2003-01-28 17:50:49

Temat: Re: Chirurgiczne usuwanie zęba
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" napisała ...

> nie zawsze rozcinaja dziasloo ja mialam dwa razy usuwane zeby
chirurgicznie
> i lekarz nic nie nacinal to zalezy od komplikacji

Proponuje dać sobie spokój ze złowrogo brzmiącym słowem
"chirurgiczny". Każda ekstrakcja jest generalnie zaliczana
do zabiegów chirurgicznych. Zarówno ta bardzo skomplikowana,
jak i ta trwająca około minuty. Zawsze lepiej, żeby wykonywał
ją stomatolog ze specjalizacją chirurgiczną, chociaż "normalny"
też by sobie niejednokrotnie poradził.
A fakt użycie słów "chirurgia" i "chirurgiczny" wcale nie znaczy,
że automatycznie będzie to zabieg wyjątkowo trudny, długotrwały itp.

Pozdrawiam !
Mała Mi

Kto posłuży dobrą radą
Genetyka - wyklady