Re: Chitalpa

1. Data: 2003-02-20 23:06:46

Temat: Re: Chitalpa
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b33jn5$fqe$1@nemesis.news.tpi.pl Kronopio
<c...@o...pl> napisał(a):

> Tego nie wiem , ale chcesz mieć baaaaardzo wolno rosnące?
> To mogę ukorzenić Ci sadzonkę z mojego miłorzębu.

Hejka, to ja bardzo poproszę o tego powolniaka. :-)
Pozdrawiam oczekująco Ja...cki

2. Data: 2003-02-20 23:29:19

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b33jn5$fqe$1@nemesis.news.tpi.pl Kronopio

> Hejka, to ja bardzo poproszę o tego powolniaka. :-)
> Pozdrawiam oczekująco Ja...cki

Czytałeś co napisał Bogusław ?
Wyższa szkoła jazdy to jest.
Ale właśnie czytam , że jednak można rozmnażać z sadzonek zielnych stosując
do przyspieszenia ukorzenienia puder talkowy kwasu indolilomasłowego (
cokolwiek to jest i gdzie to można dostać ?) i na dodatek kurduple z
krótkopędów otrzymać wyjątkowo słabo rosnące, pokręcone i krzaczaste.
Doczytałam - podobne wyniki daje rozmnażanie miłorzębu przez zwykłe odkłady.
Dobra , zapisuję do notesu i wiosną do roboty.
Jak się ukorzeni to dam Ci znać.

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

3. Data: 2003-02-21 02:22:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in message

> [...]
> cokolwiek to jest i gdzie to można dostać ?) i na dodatek kurduple z
> krótkopędów otrzymać wyjątkowo słabo rosnące, pokręcone i krzaczaste.

Kwas indolilo.....to "starsza" odmiana obecnie dostepnych ukorzeniaczy.
Czytaj - masz starszą książkę:-)

A w ogóle to mi się przypomniało, że miłorząb przetrzymał atak atomowy w
Hiroszimie. Sądzicie, że zwykłe podcięcie korzenia mu zaszkodzi?

Pozdrawiam filozoficznie, Basia.

4. Data: 2003-02-21 02:22:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-02-21 02:22:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-02-21 09:48:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> writes:

> Ale właśnie czytam , że jednak można rozmnażać z sadzonek zielnych
> stosując do przyspieszenia ukorzenienia puder talkowy kwasu
> indolilomasłowego ( cokolwiek to jest i gdzie to można dostać ?)

W lepiej zaopatrzonych sklepach ogrodniczych. Jakby co, to mogę
poszukać.

> Doczytałam - podobne wyniki daje rozmnażanie miłorzębu przez zwykłe odkłady.
> Dobra , zapisuję do notesu i wiosną do roboty.
> Jak się ukorzeni to dam Ci znać.

Jak się ukorzeni, to daj znać. A ja będę wysiewał, o ile czasu
zbierania nasion znów nie przegapię...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Laszlo Janosz, co żył w Budapeszcie,
Jedną panią zapoznał na mieście.

7. Data: 2003-02-21 10:11:40

Temat: Re: gdzie kupić - kwas indolilomasłowy i inne
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m17kbuge1n.fsf@sapijaszko.net...

> W lepiej zaopatrzonych sklepach ogrodniczych. Jakby co, to mogę
> poszukać.

Znowu to samo. Gdzie są te "lepiej zaopatrzone sklepy ogrodnicze"? W
"OGRODACH" też piszą, że w tych lepszych sklepach można kupić np. żelazo w
formie chelatu jako proszek. Bardzo by mi się takie cosik przydało.
Kupowałam nawóz chelatowy płynny aż w Krakowie. Może coś podpowiecie?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-02-21 10:33:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> writes:

> Znowu to samo. Gdzie są te "lepiej zaopatrzone sklepy ogrodnicze"?

A ja wiem? Ale jadąc na nasze pole mijamy taki duży -- roślin tam
wybór niewielki, ale cała reszta dość dobrze reprezentowana: od
doniczek po różnego rodzaju ukorzeniacze poprzez taczki, klucze,
maszynki do mięsa (takie prawdziwe, na korbkę) i innego rodzaju
przydasie w domu i zagrodzie.

> W "OGRODACH" też piszą, że w tych lepszych sklepach można kupić
> np. żelazo w formie chelatu jako proszek. Bardzo by mi się takie
> cosik przydało.

Będę miał na uwadze. Może, jak grypa odpuści, w łykend pojedziemy na
pole -- to i do sklepu wstapimy.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
W pani Z. -- znałem ją jako Andzię --
W zależności od konkretnych ścian dzie-

9. Data: 2003-02-21 21:18:41

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

puder talkowy kwasu

> W lepiej zaopatrzonych sklepach ogrodniczych. Jakby co, to mogę

Ciekawość czy w chemicznym sklepie takie rzeczy mają ?
Pójdę sprawdzać , a za chęć pomocy dziękuję :-)

> Jak się ukorzeni, to daj znać. A ja będę wysiewał, o ile czasu
> zbierania nasion znów nie przegapię...

Do notesu Cię wpisać ? Jako chętnego na kurduplowato pokręconą ewentualną
sadzonkę wynikłą z eksperymentu z rozmnażaniem ? Czy raczej zaciekawienie
okazujesz samym eksperymentem?

Kronopio
ICQ 82543201
http://cronopio.republika.pl

10. Data: 2003-02-21 21:29:37

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> formie chelatu jako proszek. Bardzo by mi się takie cosik przydało.
> Kupowałam nawóz chelatowy płynny aż w Krakowie. Może coś podpowiecie?

Do Jaworzna się wybieram , podobno tam można zakupić różności.
Tak przynajmniej zeznawał pan ze szkółki w Kobiórze.
Relację z wizytacji złożę oczywiście.
Zamówić różne można też w sklepie ogrodniczym na Ordona , wiesz w tym obok
tepsy.

Pozdrawiam zamarznięcie

--
Kronopio