Chleb MM w Piasecznie!

1. Data: 2003-10-21 14:06:50

Temat: Chleb MM w Piasecznie!
Od: "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakierz bylo moje zdumienie gdy okazalo sie ze w Piasecznie k/Warszawy jast
dokupienia chleb Montignac i bułeczki Montignac. I jest to smaczne. Pieczywo
jest zytnie i takie gliniaste.
Piekarnia Wojciechowskich przy dawnym czołgu.

musta

2. Data: 2003-10-21 20:03:13

Temat: Re: Chleb MM w Piasecznie!
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pieczywo
> jest zytnie i takie gliniaste.
> Piekarnia Wojciechowskich przy dawnym czołgu.

:))))))))) pojde obejrze sprobuje:) w koncu to jakies 10 minut na piechotke
ode mnie

Mag

3. Data: 2003-10-21 23:28:48

Od: "BiGoSs" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No kto by pomyslal ze tu brac Piaseczynska przesiaduje :-D
pozdrawiam
Michal

4. Data: 2003-10-22 04:15:31

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BiGoSs" <b...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> No kto by pomyslal ze tu brac Piaseczynska przesiaduje :-D
> pozdrawiam
> Michal

Pozdrawiam sąsiada:)

za chwile kolko powstanie i zrobimy najazd na WOjciechowskich:)

Mag

5. Data: 2003-10-22 22:01:32

Od: Ed Colanski <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Użytkownik "BiGoSs" <b...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam sąsiada:)
>
> za chwile kolko powstanie i zrobimy najazd na WOjciechowskich:)

Też tam kupuję, rzeczywiście nienajgorsze i wg składu całkiem MM..

--
EC

nalewka kasztanowa
Co jest z partyzantem