Chleb a Monti

1. Data: 2002-10-17 06:40:33

Temat: Chleb a Monti
Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

Trafilam na chleb, ktorego sklad wydaje mi sie zgodny z zaleceniami
Montiego. Jednakze chcialabym sie upewnic jeszcze na grupie :

Sklad: maka razowa, lamane ziarno zyta, drozdze , sol

I co o tym myslicie, zgodny czy nie ?

Pozdrawiam

Suita

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2002-10-17 07:07:08

Temat: Re: Chleb a Monti
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna Zientarska" <s...@p...bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci
panda.bg.univ.gda.pl...

> [...]
> Montiego. Jednakze chcialabym sie upewnic jeszcze na grupie :
>
> Sklad: maka razowa, lamane ziarno zyta, drozdze , sol

Witaj,moze taki byc,ale jesli zaczynasz dopiero diete,to raczej wybieraj
produkty z nizszym IG,35 i mniej.
Jesli zas bez chleba sie nie mozesz obejsc,to pamietaj o nielaczeniu go z
kielbasa, dozwolona jest ryba lub marmolada bez cukru.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-10-17 07:39:29

Od: "Doro" <d...@k...polinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli zas bez chleba sie nie mozesz obejsc,to pamietaj o nielaczeniu go z
> kielbasa, dozwolona jest ryba lub marmolada bez cukru.Pozdrawiam Hafsa

Witam wszystkich, jestem na Montim od tygodnia, i juz widze efekty !! :-)
Wiem, ze chleba powinnam unikac w pierwszej fazie, tak jak ryzu (tego
"dobrego" oczywiscie), ale jak juz to czy moge polaczyc go z drobiem ??

4. Data: 2002-10-17 08:11:28

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doro" <d...@k...polinfo.pl> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich, jestem na Montim od tygodnia, i juz widze efekty !! :-)
> Wiem, ze chleba powinnam unikac w pierwszej fazie, tak jak ryzu (tego
> "dobrego" oczywiscie), ale jak juz to czy moge polaczyc go z drobiem ??

Niestety nie.Byloby to polaczenie weglowodanow z tluszczem a to zle
polaczenie.Do ryzu ciemnego zrob sos pomidorowy bez tluszczu albo
pieczarkowy tez bez tluszczu.Ja lubie z gotowanym jablkiem.Pozdrawiam i
zycze powodzneia.Hafsa

5. Data: 2002-10-17 08:44:56

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli zas bez chleba sie nie mozesz obejsc,to pamietaj o nielaczeniu go z
> kielbasa, dozwolona jest ryba lub marmolada bez cukru.Pozdrawiam Hafsa

Pamietam o tej zasadzie. Chleb staram sie ograniczac, wlasciwie jem tylko
mala kromke na saniadanie laczac go wlasnie z ryba , warzywami lub
marmolada bez cukru. Nie przypominam sobie by w ksiazce Montignac
wspominal cos o jedzeniu w 1 fazie produktow z IG 35 lub nizszym. Tyczylo
to tylko obiadu i kolacji. Na sanidanie zas zalecal jedzenie wlasnie
chleba, ale moze sie myle .

Suitka

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2002-10-17 09:33:53

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspominal cos o jedzeniu w 1 fazie produktow z IG 35 lub nizszym. Tyczylo
> to tylko obiadu i kolacji. Na sanidanie zas zalecal jedzenie wlasnie

A bo ta ksiazka jest tak napisana..
ja tez ciagle pytam na grupie...

na tak pisze ogolnie a w niektorych miejscach pisze ze "to jest dozwolone
tylko w fazie II"
trzeba przeczytac cala ksiazke i wszystko zrozumiec :)))
a jak sie nie zrozumie to zapytac na grupie
grupa zawsze pomaga

w ktoryms miejscu bylo napisane ze w pierwszej fazie tylko produkty ponize
IG 35 :)
nie mam ksiazki przed soba, to ci nie powiem na ktorej stronie, ale
wieczorem moge poszukac jak bedziesz potrzebowac

Saman_tha

7. Data: 2002-10-17 10:37:47

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to prwada Montiniac napisal te ksiazke wyjatkowo bełotliwie i
niekonsekwentnie.

Jestem przyzwyczajony do dosc wnikliwej lektury, wiec widze ze poprostu sa
tam niespujnosci.

Tak apropos generalny model MM teori jest taki:

Wysoki przyrost (poziom) cukru we krwi powoduje wydzielenie insuliny =>
insulina jest mediatorem tycia

Czyli wysoki poziom insulini i cukru we krwi (na raz)=> tkanka tluszczowa

reszta ksiazki jest o tym co powoduje wysoki poziom cukru

Mam racje ?

jezeli to skomentojecie rozwine mysl

musta

8. Data: 2002-10-17 12:13:16

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Oct 2002, Saman_tha wrote.
(...)
> [...]
> --
> Saman_tha
>
> Tez nie mam teraz ksiazki przed soba , ale wierz mi czytalam ja bardzo
uwaznie i kilkakrotnie. I dam sobie glowe uciac, ze w tabelkach
dolaczonych do fazy pierwszej i w podanych przykladowych sniadaniach stoi
jak wol chleb - jako produkt dozwolony (wylacznie z ryba lub dzemem)

Pozdrawiam :)) > >

Suita

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

Pu-erh ( z czym nie wolno łączyć?)
Dieta optymalna
nowa strona
co myslicie o tej diecie? czy jest taka super?
pomozcie plisssssss