Chleb na youtube

31. Data: 2007-09-30 22:03:24

Temat: Re: Chleb na youtube
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@p...pl> napisał(a):

> to sie baw na priv a nie zajmuj nas wszystkich swoimi frustracjami.

Ależ Madziunia wysyłając mnie do KF _wyłącznie_ za cytowanie tegoczyowego
nie pisała o tym na priv - dostawała kolki publicznie.

> Tak myslalem...

Że moja sprawa? To dobrze myślałeś - bo faktycznie - moja.

> Jednak skoro uwazasz ze to Twoja sprawa, to bądz laskawa nie
> zajmowac nia calej grupy.

Czy ja piszę o tym, co i z kim robię w niedzielę? Jedno jest pewne - nie
robię tego z MB ;-)

Ania

32. Data: 2007-09-30 22:05:38

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiesz, Aniu, zawsze mam uciechę, kiedy odzywa się jakaś męska przekupa,
> zamiast zdecydowanie, w ciszy i spokoju, bez zbędnych obwieszczeń,
> zrobić co zamierza :-)

Bo tylko prawdziwe lwy polują po cichu...

Ania

33. Data: 2007-09-30 22:10:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Bo tylko prawdziwe lwy polują po cichu...
>
> Ania

Kurczę, tylko gdzie one są, te lwy?
Pewnie po KFach siedzą...

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

34. Data: 2007-09-30 22:11:42

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ależ Madziunia wysyłając mnie do KF _wyłącznie_ za cytowanie tegoczyowego
> nie pisała o tym na priv - dostawała kolki publicznie.

Tak czy owak to sprawa pomiedzy Wami.Nie moja i nie innych uczetników
grupy.

> Że moja sprawa?
Nie. Ze nie masz i dlatego CI sie nudzi :)

> Czy ja piszę o tym, co i z kim robię w niedzielę?
Nie o tym , lecz prawdopodobnie dlatego :)
EOT
Marek

35. Data: 2007-09-30 22:16:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak czy owak to sprawa pomiedzy Wami.Nie moja i nie innych uczetników
> grupy.

Marku, z osobami typu MB nie ma spraw prywatnych, ponieważ ona obrażając
- chowa się natychmiast za KF, obrażając - nie uważa za stosowne
przeprosić, a z tego typu osobami nie należy się wdawać w żadne osobiste
dyskusje.

36. Data: 2007-09-30 22:17:49

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@p...pl> napisał(a):

> Tak czy owak to sprawa pomiedzy Wami.Nie moja i nie innych uczetników
> grupy.

To czemu komentują ;-) ?

> Nie. Ze nie masz i dlatego CI sie nudzi :)

A gdzie to wyczytałeś?

> EOT

Nareszcie coś rozsądnie ;-)

Ania

37. Data: 2007-09-30 22:23:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> - chowa się natychmiast za KF, obrażając - nie uważa za stosowne
> przeprosić, a z tego typu osobami nie należy się wdawać w żadne osobiste

Powiem szczerze, że dziwię się i sobie, że nie wytrzymałam i w ogóle o
niej tu wspominam.
Cóż, jednak taki ewenement, jak ta pani, nie zdarza się w życiu zbyt często.

38. Data: 2007-09-30 22:34:56

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Powiem szczerze, że dziwię się i sobie, że nie wytrzymałam i w ogóle o
> niej tu wspominam.
> Cóż, jednak taki ewenement, jak ta pani, nie zdarza się w życiu zbyt
często.

Na szczęście...

Ania

39. Data: 2007-09-30 22:46:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Z czym?

pierz - ignorant, czy jak?
K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2007-10-01 10:06:35

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od chleba ;-)

> Nawet Ci to zdanie zacytuję: "Jest to przepis bardzo zbliżony do przepisu,
> którego korzystam." Zaczepek co niemiara.

PLONK.
P.S. Nie jestem tobą, więc nie napiszę że jesteś wredną złośnicą.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

czubajka kania czy beżowa i słodki-orzechowy zapach
orzechy na slodko
GRZYBOBRANIE
SPODOBYWA MNIESIE
pierogi z ciasta drozdzowego