Choinka

1. Data: 2006-01-16 11:06:40

Temat: Choinka
Od: "Graża" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kupiłam na święta choinkę w doniczce. Ku mojemy zdziwieniu ma nowe przyrosty
(na końcach gałązek).
Chciałabym się dowiedzieć co z nią teraz zrobić i czy coś z niej bedzie?
Może wystawić ją na balkon i na wiosne przesadzić do obródka?

2. Data: 2006-01-16 21:22:44

Temat: Re: Choinka
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Graża" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co z nią teraz zrobić i czy coś z niej bedzie?
> Może wystawić ją na balkon i na wiosne przesadzić do obródka?

Tak zrób!
tylko przeczekaj te mrozy, które nadchodzą..........
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2006-01-16 21:28:02

Od: "szczepan" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyrosty
>>
> Tak zrób!
> tylko przeczekaj te mrozy, które nadchodzą..........
> pozdrawiam, Bogda
>
>Kilka lat temu miałem podobną sytuację
choinka jak najbardziej do ogródka ale dopiero
po mrozach czyli w okolicach kwietnia
jeśli zrobisz to wcześniej zwyczajnie nie poradzi
sobie i zmarznie
potem pozostanie Ci wykopania i wyrzucenie

4. Data: 2006-01-17 00:28:52

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Graża wrote:
> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co z nią teraz zrobić i czy coś z niej
> bedzie? Może wystawić ją na balkon i na wiosne przesadzić do obródka?

Warto teraz przenieśc ją w chłodne, lecz widne miejsce.
Mi dwa lata temu udało sie tak przezimować w garażu
srebrnego świerka.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

5. Data: 2006-01-17 14:16:53

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co z nią teraz zrobić i czy coś z niej bedzie?
> Może wystawić ją na balkon i na wiosne przesadzić do obródka?
Możona wystawić na balkon, jednak należy ją stopniowo przyzwyczajać do
panującej na zewnątrz temperatury, zaczynając od +1 godziny
dz\iennie.Ponadto doniczkę trzeba dobrze zaizolować żeby nie przemropzić
korzeni. Gdy już będzie na stałe na balkonie. przestać ją podlewać, aż do
nastania temperatur dodatnich...

MM

6. Data: 2006-01-18 15:11:30

Od: "jose de blanca" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

Tez tak zrobiłem kilka lat temu, wystawiłem na balkon tuz po Nowym Roku. W
kwietniu wsadziłem na trawnik przed blokiem, przez kilka tygodni lałem mu
sporo wody, potem rósł sobie pieknie aż do Wigilii tego roku. Jakaś gnida
scięła go pól metra nad ziemią.

jozef

Grzybokwiatek
Nalewki...