Choinka

1. Data: 2019-04-15 08:49:00

Temat: Choinka
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewno mało kogo to zdziwi ale co mi tam
W grudniu choinkę kupiłem w doniczce. Z zamiarem że po świętach do garażu trafi a
wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a
korzenie wyglądają tak:

https://zapodaj.net/892daac4bfd67.jpg.html

2. Data: 2019-04-15 14:08:23

Temat: Re: Choinka
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2019 08:49, Kris pisze:

> [...]
wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
> Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a

Dzicy w Polsce wyrywają drzewka z ziemi, obcinają im korzenie,
by zmieściły się w doniczce, obsypują je ziemią i sprzedają
jako "żywe choinki". Naiwni "ekolodzy" to kupują w imię dzikiego
obyczaju i dziki interes się kręci.

3. Data: 2019-04-15 22:04:05

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2019 o 08:49, Kris pisze:
> [...]
wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
> Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a

Normalka. :-(

Krycha.

Bocian. Nasz bocian
Zna sie ktos na hydroponice i podobnych metodach?
Topinambur
zrobienie warzywniaka
Czy murarki warto by?