Choinka w doniczce

1. Data: 2005-04-02 15:41:42

Temat: Choinka w doniczce
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi, proszę. Na Boże Narodzenie kupiłem choinkę w doniczce z
zamiarem aby na wiosnę posadzić ją na dworze. Po świętach wystawiłem ją na
dwór i nie interesowałem się nią (tylko dwa razy podlałem jak mrozu nie
było). Teraz byłby czas wsadzić ją do ziemi, ale nie wiem czy warto.
Większość szpilek zmieniła barwę na taką różowawą i pod dotykiem odpadają
dość łatwo. Nie są całkiem suche, ale dobrze to nie wygląda. Zielonych
zostało trochę z jednej strony i tak się waham, czy dać drzewku szansę czy
to nie ma sensu?
Alek

2. Data: 2005-04-02 16:00:38

Temat: Re: Choinka w doniczce
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

drzewku szansę czy
> to nie ma sensu?
> Alek

Małe szanse ale nadzieja ma kolor zielony.
Ja bym wsadził

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2005-04-02 17:09:39

Od: "Mario" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moją stało się to samo...ale dałem jej szanse....
Mario

Kopczyki...
przesadzenie wisni KAZAN
Co to za choroba?