Choinki za plotem

31. Data: 2006-03-08 07:48:46

Temat: Re: Choinki za plotem
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:duludi$fll$1@atlantis.news.tpi.pl...

> On ma dzialke z mojej lewej strony. Ma tez dzialke na wprost, las bede
> miec z dwoch stron. Chyba jednak nie jestem zachwycona, bo poki co mam
> piekny widok.

Super! Grzyby będą :-)))
Pozytywów szukaj a nie zrzędź. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

32. Data: 2006-03-08 08:37:34

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A marzyl mi sie sad.. Nasza ziemia to piach z glina. Chyba, ze przesune
> swoje krzaczki troche glebiej. A co moze rosnac niedaleko tych swierkow?
> Tuje wytrzymaja?

A po co chcesz sadzić tuje ? Przecież będziesz mieć juz zimozieloną ścianę.
Poza tym thuje też mają płytki system korzeniowy, Twój problem tylko się
przesunie. Posadź coś kolorowego liściastego znoszącego suszę - np rokitnik
o pięknych owocach, kolorowe berberysy, niektóre odmiany pigwowców też
powinny sobie dać radę. Z iglaków nie do zdarcia są jałowce pośrednie i
sosny (zwłaszcza kosodrzewina), które jednak potrzebują dużo słońca.
Pozdrawiam
Baśka

33. Data: 2006-03-08 08:47:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dulupf$gob$1@atlantis.news.tpi.pl Ann
<b...@a...pl> napisał(a):

> A marzyl mi sie sad.. Nasza ziemia to piach z glina. Chyba, ze
> przesune swoje krzaczki troche glebiej. A co moze rosnac niedaleko
> tych swierkow? Tuje wytrzymaja?

Hejka. Nic tam nie sadź. To osłonięte miejsce będzie wspaniałym kącikiem
wypoczynkowym. :-)
Pozdrawiam ustronnie Ja...cki

34. Data: 2006-03-08 09:02:39

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybyś czytał ze zrozumieniem to nie stosowałbyś takich filipik.
> Iglak ma przyrosty coroczne
> słonecznik tegoroczne i koniec wegetacji.
> Twoje porównanie ta jak bombka choinkowa a bombka atomowa.
>
> Pozdr
> skryba

Nie mówi się filipik, tylko filipinek :)

Pozdrawiam,
paweł Woynowski

35. Data: 2006-03-08 10:14:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On ma dzialke z mojej lewej strony. Ma tez dzialke na wprost, las bede
> miec z dwoch stron. Chyba jednak nie jestem zachwycona, bo poki co mam
> [...]

A gdzie to jest ?

36. Data: 2006-03-08 10:31:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Woynowski napisał(a):
> Nie mówi się filipik, tylko filipinek :)

Zostałeś wybrańcem?
:-(
pozdr. Jerzy

37. Data: 2006-03-08 12:42:32

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie to jest ?

A co? Chcesz mnie odwiedzic? ;-) W lubuskim. Dzialka jest dluga na 100m a
szeroka na ok. 30. Las bede miala wzdluz tych 100m, i na koncu. Teraz mam
widok na laki. Akurat lubie przestrzen, wiec takie zalesienie to nie
bardzo.. No i nie wiem czy moje drzewka owocowe beda sie dobrze czuly.

Pozdrawiam
Ann

38. Data: 2006-03-08 12:48:31

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości
> A po co chcesz sadzić tuje ? Przecież będziesz mieć juz zimozieloną
ścianę.

Mam pomieszane rozne. Kwitnace tez.

Pozdrawiam
Ann

39. Data: 2006-03-08 12:57:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo.. No i nie wiem czy moje drzewka owocowe beda sie dobrze czuly.
>
> Pozdrawiam
> Ann

Las sąsiada zmyli szkodniki drzew owocowych
i polecą do innych sąsiadów.

40. Data: 2006-03-08 13:02:39

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Nic tam nie sadź. To osłonięte miejsce będzie wspaniałym
kącikiem
> wypoczynkowym. :-)

Kacik wypoczynkowy na 100m? ;-) Dzialke mam podzielona na sad i czesc
ozdobna. W sadzie wzdluz siatki sa porzeczki i agrest. Z drugiej strony
maliny, jezyny, borowki. W czesci ozdobnej, czyli przy domu mam tuje,
jasminy, klony, ogniki, pigwowce, forsycje, bzy, berberysy, wierzbe, lipy,
tawuly i cos tam pewnie jeszcze. Sadzilam jesienia. Mam nadzieje, ze
przynajmniej wiekszosc mi sie przyjmie. Chyba z 80 sztuk wszystkiego bylo.
3 dni kopalam. :-)

Pozdrawiam
Ann

strefy