Cholesterol nie zatyka tętnic

41. Data: 2007-06-23 06:24:20

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f5hlf7$etl$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> lamerze, moze bys skonczyl jakies studia, gdyby bylo to w twoim zasiegu.
> No coz, ale tego nie da sie osiagnac jedynie kopiujac.

Nie da się... a wszystkiemu winien Balcerowicz, który wreszcie musi
odejść!!!
Pozdrawiam Jurek M.

42. Data: 2007-06-23 15:05:55

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5hkv5$dcl$1@inews.gazeta.pl...

> skoro jestesmy tacy bezmyslni, to czemu tu tyle czasu siedzisz? Czyzby
w 'realu
> "
> tez byli wokol ciebie ledynie na tyle bezmozdzy, ze wieja, jak Cie widza|?
> Smiesza mnie tego typu dyrdymaly. Gdy ktos mi nie odpowiada, to sie do
niego nie pcham.

> Uczuleni jestesmy na was, nie na diety.

Coś mi się wydaje, że wnerwiła cię wiadomość, że cholesterol nie zatyka
tętnic... :) A ty biedna tyle lat z nim walczysz... ;)

43. Data: 2007-06-23 15:45:07

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> tu sie mylisz. To sie nazywa spamerstwo i jest na usenecie niemile
> widziane.

Hania, chyba cię słonko przygrzało. Jakim cudem założony przeze mnie wątek z
naukową wiadomością że cholesterol nie zatyka tętnic może być spamem? Sama
bełkoczesz bez sensu, ale jak widać TEMATU cholesterolu UNIKASZ, wolisz
gadać O MNIE, więc to TY nie stosujesz się do regulaminu forum.

> pozytkiem z bezsensownego, upartego wklejania czyichs wydumek przez
> zgromadzonych tu optymalnych jest podejzliwosc do tej diety i zerowa chec
jej sprobowania - fakt, robicie kawal dobrej roboty. Bedzie mniej zawalow
itd - na ktorych leczenie Z MOJEJ KASY potem wyciagacie lapki.

Hania, nie histeryzuj. Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post tego wątku.
Gdzie tam masz jakiekolwiek moje optymalne sugestie??? Nie bój się, nikt ci
nie zamierza zabrać twojego cukru, jedz go sobie do woli.

Krystyna

44. Data: 2007-06-23 16:21:25

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5hkv5$dcl$1@inews.gazeta.pl...

> skoro jestesmy tacy bezmyslni, to czemu tu tyle czasu siedzisz?

"Tyle" to znaczy ile? SPRAWDŹ ILE czasu ja tu siedzę i mi to pokaż.

> Czyzby w 'realu "tez byli wokol ciebie ledynie na tyle bezmozdzy,
> ze wieja, jak Cie widza|?

Projekcje?

> Smiesza mnie tego typu dyrdymaly. Gdy ktos mi nie odpowiada, to sie do
> niego nie pcham.

Co ty bredzisz? Czy ja się do ciebie pcham? Czy może wydaje ci się że to
forum jest TWOJE??? Naprawdę cię przygrzało... ;P

> Uczuleni jestesmy na was, nie na diety.

Wy? W czyim ty imieniu tak nadajesz? Jak jesteś uczulona to udaj się do pana
doktora.

Krystyna

45. Data: 2007-06-23 16:32:48

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> Krysia ju=BF par=EA lat temu z jakim=B6 Jackiem Optymalnym tu bredzili.
> Potem znikn=EAli, teraz znowu jest nalot.

Białe myszki też widzisz?

Krystyna

P.S. Popraw sobie kodowanie, mądralo.

46. Data: 2007-06-23 16:40:47

Od: "Krystyna Tomczak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> jak
>
> Zalecanie diety optymalnej wszystkim jak leci jest dokładnie takim samym
> działaniem.

Człowiek nie jest roślinożercą, tak jakby to wynikało z zalecanej piramidy z
przytłaczającą większością produktów roślinnych i zredukowaną minimalną
ilością produktów odzwierzęcych. Taka jest PRAWDA. Piramida żywieniowa to
zwykłe komercyjne nawoływanie do paszożerstwa.

47. Data: 2007-06-23 16:50:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5emku$15o$1@inews.gazeta.pl...

> istota grup dyskusyjnych jest dyskusja, a nie copy-paste Krystyno.

Ty sama nie wiesz czego chcesz. Czepiasz się że w rzeczonym poście nie ma
mojego komentarza??? Uciecha z tobą... ;P

Krystyna
--
Doświadczenie jest bardzo kosztowną szkołą, niemniej istnieją głupcy,
którzy w żadnej innej niczego nie umieją się nauczyć. Benjamin Franklin

48. Data: 2007-06-23 16:58:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> sprobowania - fakt, robicie kawal dobrej roboty. Bedzie mniej zawalow itd -
> na ktorych leczenie Z MOJEJ KASY potem wyciagacie lapki.

Od wielu lat nie chodzę do lekarza, bo nie mam powodu. Powinnam przebadać
się chociaż co kilka lat, ale mi się nie chce. Swego czasu już się
nachodziłam. Na diecie optymalnej - nie mam potrzeby. To wspaniałe uczucie -
uwolnić się od leków, lekarzy, chorób... i w dodatku jeść co mi smakuje... :)

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

49. Data: 2007-06-23 17:39:27

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23.06.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> "Tyle" to znaczy ile? SPRAWDŹ ILE czasu ja tu siedzę i mi to pokaż.

Pani Krystyna zapomniała, że jest coś takiego jak Google.

[...]

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

50. Data: 2007-06-23 17:40:27

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Białe myszki też widzisz?

Pani Krystyno, widocznie ktoś bezczelnie się pod Panią podszył, bo Google
też widzi białe myszki. Ojoj.

--

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących