Cholesterol nie zatyka tętnic

1. Data: 2007-06-21 17:02:00

Temat: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cholesterol nie zatyka tętnic

http://portalwiedzy.onet.pl/,11125,1418615,czasopism
a.html

Omega-3 powoduje miażdżycę!!!???
http://portalwiedzy.onet.pl/1,15,8,31460917,85692107
,3881901,0,forum.html

2. Data: 2007-06-21 18:26:14

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholesterol nie zatyka tętnic
>
> http://portalwiedzy.onet.pl/,11125,1418615,czasopism
a.html

> Omega-3 powoduje miażdżycę!!!???

> http://portalwiedzy.onet.pl/1,15,8,31460917,85692107
,3881901,0,forum.html

Szkoda, ze nie napisano:

* jaka diete proponuje swoim pacjentom doktor Michel de Lorgeril,
* co sadzi o smalcu
* jaki typ tluszczy zaleca
* co pisze o omega-3 i jego znaczeniu dla ludziego organizmu.

Jesli juz sie cos zamieszcza w miejscu publicznym, to dobrze by bylo najpierw
sprawdzic dokladniej informacje i nie powielac gazecianych "sensacji" na grupie
w koncu pt.: pl.sci.medycyna.

3. Data: 2007-06-21 19:49:54

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> * co sadzi o smalcu
> * jaki typ tluszczy zaleca
> * co pisze o omega-3 i jego znaczeniu dla ludziego organizmu.

Jak dla mnie - wystarczy, że napisano, że to, co jest dobre dla mieszkańca
Helsinek, nie musi być dobre dla Gaskończyka. Czyli - co dobre dla Jurka i
Krystyny - nie musi być dobre dla Jasia i Kasi. A Jurek i Krystyna twierdzą,
że jest...

Ania

4. Data: 2007-06-21 19:50:01

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w

> [...]
> sprawdzic dokladniej informacje i nie powielac gazecianych "sensacji" na

ugh, zachecasz ją do powielania tego, co od lat uskutecznia na misc.dieta. To
taki tamtejszy Jureczek

h.

5. Data: 2007-06-21 20:00:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w

> ugh, zachecasz ją do powielania tego, co od lat uskutecznia na misc.dieta.
> To taki tamtejszy Jureczek

Zamiast zastanawiać się i prowadzić dywagacje kto zamieszcza, po co
zamieszcza, lepiej popatrzcie na treść. Bo ona jest najważniejsza, czy
chodzi Wam o tzw. "polskie piekiełko", kto, po co, a kto za tym stoi, itd.
itp. Skąd my to znamy?
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-06-21 20:08:44

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisala:

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w

> ugh, zachecasz ją do powielania tego, co od lat uskutecznia na misc.dieta. To
> taki tamtejszy Jureczek

Nie, ale masz Haniu racje, ze moze tak to zrozumiec.

Kiedy przeczytalem ten post, to znowu nie wytrzymalem ....nerwowo:)

Pozdr.

7. Data: 2007-06-21 20:08:56

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Helsinek, nie musi być dobre dla Gaskończyka. Czyli - co dobre dla Jurka i
> Krystyny - nie musi być dobre dla Jasia i Kasi. A Jurek i Krystyna

Powiedz to także Instytutowi Żywności i Żywienia zalecającemu wszystkim jak
leci dietę wysokowęglowodanową niskotłuszczową, na której tacy jak Jurek i
ja dorobili się chorób takich jakie masz tu od lat w tytułach zakładanych
wątków.

Krystyna
--
Konieczność uwalnia od męki wyboru. Luc de Clapiers de Vauvenargues

8. Data: 2007-06-21 20:21:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> zamieszcza, lepiej popatrzcie na treść. Bo ona jest najważniejsza, czy
> chodzi Wam o tzw. "polskie piekiełko", kto, po co, a kto za tym stoi,

Bo Hani brakuje argumentów NA TEMAT...

Krystyna
--
Niektórym interesom sprzyja znalezienie prawdy, innym jej niszczenie. Erich
Fromm

9. Data: 2007-06-21 23:23:48

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-21 22:08 Krystyna*Opty* pięknie wystukał/a:

> [...]
> ja dorobili się chorób takich jakie masz tu od lat w tytułach zakładanych

Mieszkam trollko za tym instytutem i mam tam parę koleżanek.
Mówiły co innego niż ty.

--
animka

10. Data: 2007-06-22 00:39:09