Cholesterol nie zatyka tętnic

91. Data: 2007-06-30 18:23:25

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

30.06.2007: Jurek wrote:

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wróciłem z szaleństwa na desce windsurfingowej na Rewie. Kilka dni pływania
> w sztormie. Na diecie węglowodanowej nie wiem czy wyrobiłbym jeden dzień, bo
^^^^^^^^^^^^
> pływałem po 8 godzin dziennie...:)))
> Wiele osób użalało się nad moim wyglądem, ciekawe ile by wytrzymali...?

No, no... ależ ten Jureczek ma bujną wyobraźnie.

Statki w czasie sztormu pływać nie mogą, ale jeden Jurek na DO, do tego
na DESCE pływał kilka dni na sztormie. Ożesz w słup.

PS Też chce mieć takie sny - ostatni sen o lataniu miałem gdy byłem dzieckiem.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

92. Data: 2007-06-30 19:42:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz mi, czy potrafisz rozmawiać bez czepiania się...? Odpowiem
złośliwie
> i przewrotnie... Czy czepianie się jest sprawą ćwiczenia na siłowni i
> zamiany móżdżku na mięśnie...?

... Tak się pytam, bo jak analizuje twoje wypowiedzi, oraz twój emocjonalny
stosunek do "diety optymalnej", to przychodzi mi na myśl że już na samo
słowo "lipidy" reagujesz erekcją , a słowo "optymalna" doprowadza cię do
orgazmu....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

93. Data: 2007-06-30 20:00:39

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f6672t$ijf$1@news.onet.pl...

> ^^^^^^^^^^^^
>
> No, no... ależ ten Jureczek ma bujną wyobraźnie.
>
> Statki w czasie sztormu pływać nie mogą, ale jeden Jurek na DO, do tego
> na DESCE pływał kilka dni na sztormie. Ożesz w słup.

Widać jakie masz nędzne pojęcie i o pływaniu na desce i o sztormach i o
korelacji windsurfing i sztormu. Musisz za wszelką cenę wypowiadać się jak
nie masz o czymś bladego pojęcia szczurzyco?
A słyszałeś o fanatykach-kajakarzach, którzy mieszkają nad morzem i
wypływają tylko i wyłącznie w morze w czasie sztormu? Choć to może ponad
miarę rozumienia szczurzycy...
Przepraszam, znowu zapomniałem, że inaczej widać z poziomu klatki
szczyrzycy...
Pozdrawiam Jurek M.

94. Data: 2007-06-30 20:07:56

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stosunek do "diety optymalnej", to przychodzi mi na myśl że już na samo
> słowo "lipidy" reagujesz erekcją , a słowo "optymalna" doprowadza cię do

Te obsesje masz tylko Ty, mnie w to nie mieszaj... Głodnemu chleb na
myśli... (t kwestii tego orgazmu)...
Pozdrawiam Jurek M.

95. Data: 2007-06-30 20:50:27

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

30.06.2007: Jurek wrote:

> [...]
> korelacji windsurfing i sztormu. Musisz za wszelką cenę wypowiadać się jak
> nie masz o czymś bladego pojęcia szczurzyco?

No, Jurek na sztormie, już ja to widzę. Pokaż może film, to uwierzymy. Nie
musi trwać parę dni non stop jak Ty na tej desce, ale parę minut starczy.
Oczywiście na sztormie.

> A słyszałeś o fanatykach-kajakarzach, którzy mieszkają nad morzem i
> wypływają tylko i wyłącznie w morze w czasie sztormu?

Fanatykach, profesjonalistach słyszałem, ale o Jurku? No dobra, pokaż
nam film i przy okazji udowodnij, że te parę dni na sztormie, to Cie DO
niosła (żeby już na temat w miare było bo trochę zeszliśmy).

PS Ciekawe, czy w Beskidach na rowerze byś wyrobił na optymalnej, jak na
desce wyrabiasz, to tam też pewnie. Wszakże zawodowi kolaże słabo
widać na tych węglowodanach wyrabiają.

> Choć to może ponad miarę rozumienia szczurzycy...

Mi odpisujesz, nie jakiemuś szczurzycy, chyba, że ja kogoś takiego w KFie
mam i jego cytatów tu nie widzę, wtedy zwracam honor.

> Przepraszam, znowu zapomniałem, że inaczej widać z poziomu klatki
> szczyrzycy...

W przeciwieństwie do Faradaya nie mam klatki jeszcze, więc nie przypisuj
mi wynalazków. Może kiedyś.

96. Data: 2007-07-01 12:20:10

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, znowu zapomniałem, że inaczej widać z poziomu klatki
> szczyrzycy...

ty chyba jestes z domu dziecka i to 10 sortu. Normalne matki wpajają dzieciom,
by z nazwisk się nie wyśmiewać, bo to tandetne nawet jak na 5 latka.
Ladne swiadectwo rodzinie wystawiasz. Panstwo Prostaczkowie z dostępem do netu.

h.

97. Data: 2007-07-01 12:50:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> latka.
> Ladne swiadectwo rodzinie wystawiasz. Panstwo Prostaczkowie z dostępem do

Nie jestem z domu dziecka, ale gdybym był, to przystoi naigrywanie się z
tego...?...:)))))))
Hania, z rodziny jędzowatych musi przecież popierać swoich z Towarzystwa
Wzajemnej Adoracji, czyż nie...? ...:)))
A Ciebie, jako ostoję taktu i kultury będę brał pod uwagę na ostatnim
miejscu... bo tylko na tyle zasługujesz..
A tak propos czy "cholesterol nie zatyka tętnic" ... możesz spać spokojnie,
bo przez Twoją głupotę nic do nich nie przeniknie...:)))
Zwracanie się do Szczurzycy jako do szczurzycy przez małą literę nie jest
wyśmiewaniem się z nazwiska tylko porównanie Szczurzycy do szczurzycy.
Widzisz subtelną różnicę?
Pozdrawiam Jurek M.

98. Data: 2007-07-01 13:00:20

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> [...]
> Zwracanie się do Szczurzycy jako do szczurzycy przez małą literę nie jest
> wyśmiewaniem się z nazwiska tylko porównanie Szczurzycy do szczurzycy.

twoje i twoich dieto_kumpli posty, to taki klasyczny przyklad na to, jak
zachowuja sie ludzie ktorzy maja pozatykane zyly.

> Widzisz subtelną różnicę?

a ty widzisz jeszcze roznice miedzy postami "optymalnych", a tekstami ludzi
ktorzy odzywiaja normalnie ?

99. Data: 2007-07-01 18:57:11

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwracanie się do Szczurzycy jako do szczurzycy przez małą literę nie jest
> wyśmiewaniem się z nazwiska tylko porównanie Szczurzycy do szczurzycy.

a jednak co kołchoz, to kołchoz. Walonki z gnoju obetrzyj.

> Widzisz subtelną różnicę?

a jak ktos ciebie nazwie debilem bądz łachudrą, to odczuwasz subtelną różnicę?

h.

100. Data: 2007-07-01 18:58:43

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> słowo "lipidy" reagujesz erekcją , a słowo "optymalna" doprowadza cię do
> orgazmu....

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Kobiet nie zwabi, to choć lipidy go rajcują.

h.

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących
szczepienie na żółtaczke...