Cholesterol nie zatyka tętnic

81. Data: 2007-06-25 13:08:01

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> Moje kodowanie jest dobre
> Poszukaj sobie gdzie=B6 w sieci wzoru do poprawnego skonfigurowania outlu=
> ka.

przeciez garkotukowi podałam na talerzu. No ale ona z talerza wyjada jedynie
golonkę, ani przez ten pusty łeb nie przejdzie, ze inni Ciebie cytują i tak
to paskudnie nie wygląda jak u niej.

h.

82. Data: 2007-06-25 13:14:11

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Sądząc po twoich śmiesznych uwagach - jesteś jeszcze małolatą?

zadalam ci proste pytanie, powtorze: czy slyszysz glosy, ze wmawiasz mi
walke z cholesterolem? za trudne? a ponoc podstawowka w PL jest obowiazkowa.
Jak sie wywinelas?

> Bo NIC nie piszesz NA TEMAT jaki jest zawarty w TYTULE tego wątku, ale za
> to popisujesz się szczeniackimi złośliwościami pod adresem opty.

no ty jestes mistrzem w nieodpowiadaniu na temat. Wg. przedstawionego
powyzej wnioskowania twego, cala sie skladasz z cholesterolu.

h.

83. Data: 2007-06-25 13:16:23

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uuuu... chamstwo?
> Takich jak ty nie czytam. Do KF.
>
> I to by było na tyle.

Wiedziałam, ze optymalni mózgu nie posiadają. Ale d* także, że nagle ich tak
razi?

84. Data: 2007-06-25 19:14:11

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> ostatnio pochłanianą przeze mnie surówkę:
> Ok. 30 dag cebuli młodej tnę na wiórki, lekko solę
> i mieszam z 1/2 l. śmietany 18%. Pyszny dodatek do mojego
> mięsa.

dobre, ale nudne moim zdaniem. To juz bym wolala dodac do tego tłusty serek i
zjesc jako classic twarozek.
Ostatnio bedac w Grecji zajadalam sie z TZ ichnia cebula, duza ilosc tzatzyki,
no ale innych warzyw tez mnostwo.

Nam nie chodzi o Wasze jadlospisy, jedzta co chceta, ale wmawianie, ze to
cokolwiek leczy jest smieszne. Czy my Wam wmawiamy, ze szpinak i marchewka to
panaceum na dolegliwosci?

h.

85. Data: 2007-06-26 07:59:51

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> dobre, ale nudne moim zdaniem. To juz bym wolala dodac do tego tłusty
> serek i zjesc jako classic twarozek.

Serek (twarożek), to badziew. Kazeiny nie spożywam
(jeśli nie muszę).

86. Data: 2007-06-26 12:34:11

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f5jm8l$5s3$3@news.onet.pl...

> Chwalisz się czy żalisz? Bo nieraz większa pewność siebie, gubiła
> większych > ludzi niż Ty.

Moja pewność siebie wynika z odzyskanego dobrego samopoczucia, ale dzięki
za troskę i ostrzeżenia, to miłe z Twojej strony.

> Stracić zdrowie można nawet w 0.5 sek, odzyskać - już wcale. Więc nie
> szafował bym tą pewnością siebie, bo los bywa przewrotny i często
> brutalny.

Oczywiście, że zdrowie można stracić w każdej chwili. Nie znasz mnie i
mojej historii i pewnie stąd te wnioski.

> To, że nie chodzisz na rutynowe badania to w sumie Twoja sprawa, wypada
> potem nie życzyć scenariusza w stylu ,,zgłosiła się Pani bardzo późno''.
> Bo jednak nie chodząc na badania, nie bredź, że jesteś pewna, że jesteś
> zdrowa,
> bo *nikt* nie jest tego pewny, nawet ten co chodzi się regularnie badać.
> Choroby
> mogą się podstępnie latami rozwijać, przez ten czas, jest się
> rzeczywiście zdrowym jak koń. Co się dzieje potem, to tylko statystyki
> wiedzą, ale o tym pewnie już każdy głupi wie.

Najpierw POZNAJ, a potem OCENIAJ (jeśli musisz)... (polecam Google).
Znam to wszystko z racji wiedzy zawodowej (i długiego stażu -pielęgniarka),
a także z własnych doświadczeń chorobowych i wędrówek po lekarzach i
szpitalach. Zaliczyłam cztery operacje + 1 plastyczna i jak na razie
wystarczy (mam nadzieję, że na długo (wszak służba zdrowia ledwo zipie).
Wyczerpałam z nawiązką swój limit bycia pacjentką ;)
Minęło 9 lat i jak dotąd radykalna zmiana diety radykalnie zmieniła moją
sytuację na odwrotną do poprzedniej :)

Krystyna
--
Moja historia: http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0

87. Data: 2007-06-30 09:28:31

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> stanie. Krysiu, Jurku, możecie zjeść "żywej" cebuli, czy nie?
> Ciekawy jestem.
> A Wy, "zdrowo" się żywiący?
Wróciłem z szaleństwa na desce windsurfingowej na Rewie. Kilka dni pływania
w sztormie. Na diecie węglowodanowej nie wiem czy wyrobiłbym jeden dzień, bo
pływałem po 8 godzin dziennie...:)))
Wiele osób użalało się nad moim wyglądem, ciekawe ile by wytrzymali...?
...:)))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam Jurek M.

88. Data: 2007-06-30 15:44:25

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> pływałem po 8 godzin dziennie...:)))
> Wiele osób użalało się nad moim wyglądem, ciekawe ile by wytrzymali...?

Tak Jurku ... te twoje niesamowite osiągi to wynik "diety optymalnej", i
kilogramów tłuszczów które pożerasz codziennie..

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

89. Data: 2007-06-30 17:53:47

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeden dzień, bo pływałem po 8 godzin

... A czy w łózku też jesteś taki dobry jak na tej desce surfingowej
(oczywiście dzięki diecie otymalnej) ?....

90. Data: 2007-06-30 18:07:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> jeden dzień, bo pływałem po 8 godzin
>

> ... A czy w łózku też jesteś taki dobry jak na tej desce surfingowej
> (oczywiście dzięki diecie otymalnej) ?....

Powiedz mi, czy potrafisz rozmawiać bez czepiania się...? Odpowiem złośliwie
i przewrotnie... Czy czepianie się jest sprawą ćwiczenia na siłowni i
zamiany móżdżku na mięśnie...?
Pozdrawiam Jurek M.

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących