Cholesterol nie zatyka tętnic

11. Data: 2007-06-22 04:07:05

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Powiedz to także Instytutowi Żywności i Żywienia zalecającemu wszystkim
> jak leci dietę wysokowęglowodanową niskotłuszczową, na której tacy jak
> Jurek i ja dorobili się chorób takich jakie masz tu od lat w tytułach
> zakładanych wątków.

Póki co, to IŻŻ nie włazi w butach na grupy dyskusyjne i nie chapie tak
natarczywie ludzi na swoje diety, o Wy optymalni wydajni.

--
<http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

12. Data: 2007-06-22 07:02:08

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f5fht9$nk6$1@news.onet.pl...
> Póki co, to IŻŻ nie włazi w butach na grupy dyskusyjne i nie chapie tak
> natarczywie ludzi na swoje diety, o Wy optymalni wydajni.

Bo IŻŻ ma kasę z budżetu i bez względu na to co robi i co mówi,
kasę miał będzie.

13. Data: 2007-06-22 07:02:27

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <k...@g...pl> napisał(a):

> Powiedz to także Instytutowi Żywności i Żywienia zalecającemu wszystkim
jak
> leci dietę wysokowęglowodanową niskotłuszczową,

Zalecanie diety optymalnej wszystkim jak leci jest dokładnie takim samym
działaniem.

Ania

14. Data: 2007-06-22 07:03:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2007-06-21 22:08 Krystyna*Opty* pięknie wystukał/a:

> [...]
> jak leci dietę wysokowęglowodanową niskotłuszczową, na której tacy jak
> Jurek i ja dorobili się chorób takich jakie masz tu od lat w tytułach

Mieszkam trollko za tym instytutem i mam tam parę koleżanek.
Mówiły co innego niż ty.

Za sam fakt, że mieszkasz za tym Instytutem powinnaś mieć jakieś tytuły...A
jak masz w instytucie nawet koleżanki, to Twoja mądrość nie ma granic...
A wiesz, że głupich nie sieją...???...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-06-22 09:48:31

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5emku$15o$1@inews.gazeta.pl...

> Bo Hani brakuje argumentów NA TEMAT...

istota grup dyskusyjnych jest dyskusja, a nie copy-paste Krystyno.

h.

16. Data: 2007-06-22 09:50:08

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał

> Bo IŻŻ ma kasę z budżetu i bez względu na to co robi i co mówi,
> kasę miał będzie.

czyli potwierdzasz, ze Jurek I Krystyna belkocza tu dla kasy?

h.

17. Data: 2007-06-22 09:51:25

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca"

> Póki co, to IŻŻ nie włazi w butach na grupy dyskusyjne i nie chapie tak
> natarczywie ludzi na swoje diety, o Wy optymalni wydajni.

Bo instytut żywienia to przyjazna dla ludzi instytucja.
A bractwo optymalne to nastawiona na maksymalny zysk, sekta czerpiąca
korzyści materialne na ludziach chorych.

Cancer

18. Data: 2007-06-22 10:07:42

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania"

> istota grup dyskusyjnych jest dyskusja, a nie copy-paste Krystyno.

Daj spokój naprawdę nie warto z tymi ludźmi dyskutować.
Jurka M juz polowa Usenetu ma w KF-ie wiec przyciągnął ta cala Krystynę.
Te wszystkie polemiki tych ludzi tutaj służą nagłośnieniu swojej optymalnej
sekty.

Pozdrawiam
Cancer

19. Data: 2007-06-22 10:08:02

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał
> czyli potwierdzasz, ze Jurek I Krystyna belkocza tu dla kasy?

Ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, bo takiej wiedzy nie mam.
Ale nawet gdyby, to nic złego w tym by nie było. Każda działalność
ma pewne aspekty ekonomiczne. Od tego się nie ucieknie.
IŻŻ też nie robi nic za darmo (ale za moje pieniądze).
Nie w tym problem, ale w tym, aby działalność przynosiła
pożytek. Na tym się skupmy.

20. Data: 2007-06-22 11:07:15

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał

> czyli potwierdzasz, ze Jurek I Krystyna belkocza tu dla kasy?

A Hania całe życie bełkocze w czynie społecznym. Brawo!!!
Pozdrawiam Jurek M.

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących
szczepienie na żółtaczke...