Cholesterol nie zatyka tętnic

21. Data: 2007-06-22 11:09:06

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f5g5th$bmr$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5emku$15o$1@inews.gazeta.pl...

> istota grup dyskusyjnych jest dyskusja, a nie copy-paste Krystyno.

Na temat pasty było w innym wątku...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2007-06-22 12:35:05

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, bo takiej wiedzy nie mam.
> Ale nawet gdyby, to nic złego w tym by nie było.

tu sie mylisz. To sie nazywa spamerstwo i jest na usenecie niemile widziane.

>Każda działalność
> ma pewne aspekty ekonomiczne.

??? kazda? jak kto pyta czym zbic goraczke i ktos odpowie, zeby klasc na czolo
zimne kompresy to liczy na kase za odpowiedz? Wow, musze czesciej na konto
zagladac.

> Od tego się nie ucieknie.
> IŻŻ też nie robi nic za darmo (ale za moje pieniądze).
> Nie w tym problem, ale w tym, aby działalność przynosiła
> pożytek. Na tym się skupmy.

pozytkiem z bezsensownego, upartego wklejania czyichs wydumek przez
zgromadzonych tu optymalnych jest podejzliwosc do tej diety i zerowa chec jej
sprobowania - fakt, robicie kawal dobrej roboty. Bedzie mniej zawalow itd - na
ktorych leczenie Z MOJEJ KASY potem wyciagacie lapki.

h.

23. Data: 2007-06-22 12:36:38

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hania"

> Daj spokój naprawdę nie warto z tymi ludźmi dyskutować.
> Jurka M juz polowa Usenetu ma w KF-ie wiec przyciągnął ta cala Krystynę.
> Te wszystkie polemiki tych ludzi tutaj służą nagłośnieniu swojej optymalnej
> sekty.

no wlasnie wczoraj przekonfigurowalam ałtluka i mi znów wylezli ;-) Chyba
popatrze jeszcze na ich nudziarskie plucie ale cos mi sie widzi, ze znow przysną
w kaefie ;-)

h.

24. Data: 2007-06-22 12:47:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popatrze jeszcze na ich nudziarskie plucie ale cos mi sie widzi, ze znow

Będę zrozpaczony siedział w twoim KF-ie. Spoważniejesz kiedyś? Twoje zdanie,
opinia i czytanie moich postów jest mi potrzebne jak zeszłoroczny śnieg...
Pozdrawiam Jurek M.

25. Data: 2007-06-22 12:59:57

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f5fht9$nk6$1@news.onet.pl...

> Bo IŻŻ ma kasę z budżetu i bez względu na to co robi i co mówi,
> kasę miał będzie.

IZZ zatrudnia profesjonalistow ktorzy znaja nie tylko zagadnienia dietetyczne,
ale np. dobrze j.angielski, potrafia korzystac z dorobku swiatowej nauki i nie
zakladaja sekt terapeutycznych.

Tobie sie chyba cos pomylilo, jesli sadzisz, ze jakis kraj nawet niecywilizowany
przeznaczylby pieniadze na badania diety, zalecanej przez jakas sekte.

Zreszta na temat tego typu diet prowadzi sie na swiecie badania, a sledzenie
doniesien ktore plyna ze strony polskich eksperymentatorow niskoweglowodanowych,
tylko potwierdza to, co nauka juz wie na ten temat.

26. Data: 2007-06-22 13:05:10

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> Ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, bo takiej wiedzy nie mam.

Znowu mijasz sie z prawda?

> Ale nawet gdyby, to nic złego w tym by nie było. Każda działalność
> ma pewne aspekty ekonomiczne. Od tego się nie ucieknie.
> IŻŻ też nie robi nic za darmo (ale za moje pieniądze).
> Nie w tym problem, ale w tym, aby działalność przynosiła
> pożytek. Na tym się skupmy.

Owszem, jest bardzo duzo zlego, bo wasza dzialalnosc w takiej jak obecnie
postaci niestety przynosi korzysci tylko i wylacznie pewnej, bardzo waskiej
grupie osob ktore stanowia centrum dowodzenia waszej sekty.

27. Data: 2007-06-22 13:49:44

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholesterol nie zatyka tętnic
>
> http://portalwiedzy.onet.pl/,11125,1418615,czasopism
a.html

> Omega-3 powoduje miażdżycę!!!???
> http://portalwiedzy.onet.pl/1,15,8,31460917,85692107
,3881901,0,forum.html

co to Krysiu nikt juz z toba nie chce dyskutowac na grupie dieta wiec sie tu z
linkami przenioslas? oj bidulko.....

iwon(K)a

28. Data: 2007-06-22 13:52:19

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A Hania całe życie bełkocze w czynie społecznym. Brawo!!!

nawet pod wplywem czynnikow rozweselajacych nie bredze, ze jakiekolwiek zarcie
wyleczy ludzi z HIV lub zapewni im antykoncepcje. Co innego patrzenie na
optymalnych: dzialanie antykoncepcyjne zapewnione na wieki. Powinienes zatrudnic
sie na jakims przeludnionym afrykanskim stepie w tym celu. Do czegoś byś się
wreszcie przydał, może jeszcze ktos bylby ci wdzieczny i slawil cie jak Pudziana
czy Schwarceneggera, którym tak zazdroscisz?

h.

29. Data: 2007-06-22 13:53:28

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na temat pasty było w innym wątku...:)))

a kopow chyba wielu doswiadczyles w dziecinstwie.

h.

30. Data: 2007-06-22 15:37:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celu. Do czegoś byś się wreszcie przydał, może jeszcze ktos bylby ci
> wdzieczny i slawil cie jak Pudziana czy Schwarceneggera, którym tak

Krótko i węzłowato: jędza z jędzowatymi postami...:)))...czy to aby nie
komplement dla Ciebie?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących