Cholesterol nie zatyka tętnic

51. Data: 2007-06-23 17:45:57

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23.06.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Od wielu lat nie chodzę do lekarza, bo nie mam powodu. Powinnam przebadać
> się chociaż co kilka lat, ale mi się nie chce. Swego czasu już się
> nachodziłam. Na diecie optymalnej - nie mam potrzeby. To wspaniałe uczucie -
> uwolnić się od leków, lekarzy, chorób... i w dodatku jeść co mi smakuje... :)

Chwalisz się czy żalisz? Bo nieraz większa pewność siebie, gubiła większych
ludzi niż Ty. Stracić zdrowie można nawet w 0.5 sek, odzyskać - już wcale. Więc
nie szafował bym tą pewnością siebie, bo los bywa przewrotny i często brutalny.

To, że nie chodzisz na rutynowe badania to w sumie Twoja sprawa, wypada
potem nie życzyć scenariusza w stylu ,,zgłosiła się Pani bardzo późno''.
Bo jednak nie chodząc na badania, nie bredź, że jesteś pewna, że jesteś zdrowa,
bo *nikt* nie jest tego pewny, nawet ten co chodzi się regularnie badać. Choroby
mogą się podstępnie latami rozwijać, przez ten czas, jest się rzeczywiście zdrowym
jak koń. Co się dzieje potem, to tylko statystyki wiedzą, ale o tym pewnie już
każdy głupi wie.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

52. Data: 2007-06-24 09:09:58

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Tomczak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5jdva$qks$1@inews.gazeta.pl...

> Gdybyś była bystra to byś zauważyła, że:

piszesz z 2 roznych kont, pani bystrzacho, rotfl.

h.

53. Data: 2007-06-24 09:12:14

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości >> tu sie mylisz. To sie nazywa spamerstwo i jest na usenecie niemile

> Hania, chyba cię słonko przygrzało.

idz do okulisty, bo juz kontekst gubisz.

h.

54. Data: 2007-06-24 09:13:23

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5jcsj$m63$1@inews.gazeta.pl...
> Coś mi się wydaje, że wnerwiła cię wiadomość, że cholesterol nie zatyka
> tętnic... :) A ty biedna tyle lat z nim walczysz... ;)

glosy slyszysz przez swoje otluszczone uszy? Niby czemu mam walczyc z
cholesterolem?

h.

55. Data: 2007-06-24 09:15:26

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Tomczak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5jief$f8d$1@inews.gazeta.pl...

> Człowiek nie jest roślinożercą, tak jakby to wynikało z zalecanej piramidy z
> przytłaczającą większością produktów roślinnych i zredukowaną minimalną
> ilością produktów odzwierzęcych. Taka jest PRAWDA. Piramida żywieniowa to
> zwykłe komercyjne nawoływanie do paszożerstwa.

wiesz, za bardzo przejmujesz sie filmami. W jednym powiedziano, ze prawda jest
jak d* i kazdy ma wlasna. Nie wtlaczaj swoich tzw prawd niedouku.

h.

56. Data: 2007-06-24 09:16:41

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5jj09$hlq$1@inews.gazeta.pl...

> Doświadczenie jest bardzo kosztowną szkołą, niemniej istnieją głupcy,
> którzy w żadnej innej niczego nie umieją się nauczyć. Benjamin Franklin

tylko na to sie powolujecie, zalosne, oszolomione niedouki

57. Data: 2007-06-24 09:17:36

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f5jlub$5s3$2@news.onet.pl...

> Pani Krystyno, widocznie ktoś bezczelnie się pod Panią podszył, bo Google
> też widzi białe myszki. Ojoj.

tylko guglom nie napyskuje, coż za pech ;-)

h.

58. Data: 2007-06-24 09:46:15

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania"

> idz do okulisty, bo juz kontekst gubisz.

To wszystko od tego tłustego żarcia.
Psy jedzą podobnie, tez sa często agresywne -))).

Pozdrawiam
Cancer

59. Data: 2007-06-24 13:32:31

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hania"

> To wszystko od tego tłustego żarcia.
> Psy jedzą podobnie, tez sa często agresywne -))).

ja im nawet wspolczuje: ani truskaweczki, ani sosu ze swiezym ogorkiem - nie
chodzilabys wkurzona? Smutne mają życie to tu żółć wylewają.
Smieszy mnie, ze wysnuwaja dziwaczną analogię: skoro sami opublikowali, co żrą,
przypuszczają, że znają nasz jadłospis.

h.

60. Data: 2007-06-24 13:38:04

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f5jhvg$df1$1@inews.gazeta.pl...

> Białe myszki też widzisz?

jako Krystyna*Opty* bredzisz tu od 2002 roku. Przestan ludzi obrazac i nie klam
nieuku!

h.

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących