Cholesterol nie zatyka tętnic

61. Data: 2007-06-24 14:29:30

Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się wydaje, że wnerwiła cię wiadomość, że cholesterol nie zatyka
> tętnic... :) A ty biedna tyle lat z nim walczysz...  ;)

a jaki jest sklad plytki miadzycowej Krysiu? wiesz czy nie? bo ze sam
cholesterol nie powoduje powstawania tej plytki to wie kazdy co ma wiecej
niz "tluszcz" w placie czolowym. no wiec?

iwon(K)a

62. Data: 2007-06-24 19:13:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja im nawet wspolczuje: ani truskaweczki, ani sosu ze swiezym ogorkiem -
> nie chodzilabys wkurzona? Smutne mają życie to tu żółć wylewają.

Projekcje? :)

> Smieszy mnie, ze wysnuwaja dziwaczną analogię: skoro sami opublikowali,
> co żrą, przypuszczają, że znają nasz jadłospis.

No nie pleć Haniu, my nie żremy, my jemy. "Truskaweczki" i ogórki" TAKŻE :)
a tu masz przykład http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=326

Pokaż mi gdzie jest napisane, że nie wolno na DO jeść warzyw i owoców?
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80
Chodzi jedynie o ILOŚCI tychże, a właściwie o ilości WĘGLOWODANÓW w tych
owocach i warzywach. Na DO dla przeciętnego człowieka o przeciętnej
aktywności fizycznej wystarcza 50 g węglowodanów dziennie. A tu masz
tabelkę jakie ilości warzyw/owoców mogę zjeść na diecie otymalnej nie
przekraczając jednocześnie pięćdziesięciu gramów węglowodanów 8)
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=78
Jak widzę - ty NIC o DO nie wiesz, ale za to dużo o niej piszesz bzdur...
8[

Krystyna

P.S. A na jakiej jesteś diecie?

63. Data: 2007-06-24 19:32:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5jcsj$m63$1@inews.gazeta.pl...

> glosy slyszysz przez swoje otluszczone uszy?

Sądząc po twoich śmiesznych uwagach - jesteś jeszcze małolatą?

> Niby czemu mam walczyc z cholesterolem?

Bo NIC nie piszesz NA TEMAT jaki jest zawarty w TYTULE tego wątku, ale za
to popisujesz się szczeniackimi złośliwościami pod adresem opty.

Krystyna

64. Data: 2007-06-24 20:36:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna Tomczak" <k...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:f5jief$f8d$1@inews.gazeta.pl...

> wiesz, za bardzo przejmujesz sie filmami. W jednym powiedziano, ze prawda
> jest jak d* i kazdy ma wlasna. Nie wtlaczaj swoich tzw prawd niedouku.

Uuuu... chamstwo?
Takich jak ty nie czytam. Do KF.

I to by było na tyle.

Krystyna
--
Osioł wie jedno, a ten co go osiodłał drugie.

65. Data: 2007-06-24 21:19:40

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> Chodzi jedynie o ILOŚCI tychże, a właściwie o ilości WĘGLOWODANÓW w tych
> owocach i warzywach. Na DO dla przeciętnego człowieka o przeciętnej
> aktywności fizycznej wystarcza 50 g węglowodanów dziennie.

Twój Guru Ci to powiedział, ze ilość węglowodanów potrzebnych dziennie to
50g. ?
Tu właśnie tkwi twój błąd, opierasz sie na danych szarlatana.
Zryj swój tłuszcz i swoje 50 g cukrów ale na Boga nie pisz tutaj ludziom,
ze takie odżywianie jest zdrowe.

Cancer

66. Data: 2007-06-25 00:09:57

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-23 18:32 Krystyna*Opty* pięknie wystukał/a:

> Białe myszki też widzisz?
>
> Krystyna
>
> P.S. Popraw sobie kodowanie, mądralo.

Moje kodowanie jest dobre
Poszukaj sobie gdzieś w sieci wzoru do poprawnego skonfigurowania outluka.

--
animka

68. Data: 2007-06-25 00:14:11

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-24 21:32 Krystyna*Opty* pięknie wystukał/a:

> [...]
>
> Bo NIC nie piszesz NA TEMAT jaki jest zawarty w TYTULE tego wątku, ale
> za to popisujesz się szczeniackimi złośliwościami pod adresem opty.

Czy nawet ktoś starszy musi być takim sklerotykiem od słoniny jak Ty?

--
animka

67. Data: 2007-06-25 00:14:11

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

69. Data: 2007-06-25 06:48:26

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Tu właśnie tkwi twój błąd, opierasz sie na danych szarlatana.
> Zryj swój tłuszcz i swoje 50 g cukrów ale na Boga nie pisz tutaj ludziom,

Tą wartość to akurat Harpera podręcznik podaje. :-)
Czytać, czytać.

70. Data: 2007-06-25 07:00:27

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Smieszy mnie, ze wysnuwaja dziwaczną analogię: skoro sami opublikowali, co
> żrą, przypuszczają, że znają nasz jadłospis.

Dobre...
Dam Ci taki przykład. W towarzystwie mieszanym zeszło na
sztukę gotowania. Każdy tam coś opowiadał. A ja "wrzuciłem"
ostatnio pochłanianą przeze mnie surówkę:
Ok. 30 dag cebuli młodej tnę na wiórki, lekko solę
i mieszam z 1/2 l. śmietany 18%. Pyszny dodatek do mojego
mięsa.
Na to odezwał się zgodny chór:
a, nie ja cebuli nie mogę, a to jeszcze świeżej? wątroba mi nie
pozwala; śmietana? nie, nie, odpada, moja wątroba nie znosi
tłustej śmietany.
Z całego towarzystwa nie ostał się nikt, kto mógłby takie coś
zjeść. A my z żoną potrafimy tego na obiad do
mięsa wsunąć po szklance. I nic się nie dzieje.
I kto tu "może" a kto "nie może"?
I kto tu jest biedny?
Wasze wątroby są "zjechane" a nasze w b.dobrym
stanie. Krysiu, Jurku, możecie zjeść "żywej" cebuli, czy nie?
Ciekawy jestem.
A Wy, "zdrowo" się żywiący?

specjalista - ortopeda
Dla lysiejących