Choroba bądź braki w odżywianiu

1. Data: 2000-06-12 10:10:47

Temat: Choroba bądź braki w odżywianiu
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam czasu szperać, może ktoś pamięta: zwijające się liście, matowe,
niezdrowo wyglądające, z lekką chlorozą (nerwy wyrzźniejsze od reszty) słabo
wykształcone, brzegi sczerwieniałe. Czy to brak jakieś mikro- lub
makroelementu (coś mi się fosfor kołacze, ale pewności nie mam). Dalej
chodzi o tę nieszczęsną piwonię!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-06-12 10:44:40

Temat: Re: Choroba bądź braki w odżywianiu
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Basiu, albo niedobor magnezu, albo zelaza. niedobory zelaza chyba sa
czestsze. popryskac nawozem z chelatem zelaza.
Dorota

basia wrote:

> [...]
> wykształcone, brzegi sczerwieniałe. Czy to brak jakieś mikro- lub
> makroelementu (coś mi się fosfor kołacze, ale pewności nie mam). Dalej

Rojnik
sadzonki tuji
Re: Ceny rybek
winorośla (radość)