Re: Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 21 Dec 2014 15:10:10 +0100

Dnia Sun, 21 Dec 2014 12:59:23 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
ale też niewątpliwie najbardziej morderczym reżimem (to nie żart!) w całej okupowanej
Europie.To co wyczyniali Ustasze było koszmarem. Fotografie ich zbrodni pokazują
kobiety z odciętymi piersiami, wyłupione oczy, odcięte genitalia, małe dzieci wbijane
na pal. Tylko religijny szał może doprowadzić ludzi do takiego zachowania.

szałem przypominającym zachowania krzyżowców w Konstantynopolu 1204 (gdyż nienawiść
była skierowana głównie przeciwko prawosławnym). Oczywiście katolicka furia dotknęła
też (tradycyjnie) Żydów i Cyganów, ale głównym celem byli właśnie prawosławni
Serbowie.

siekierami na oczach ojców i matek. Mordercy wykazywali się chorą fantazją
przybijając niektórym podkowy do stóp.

aresztować całą kompanię pułku Ustaszów, ponieważ nawet przyzwyczajone do krwi wojska
Wehrmachtu bywały zszokowane takim okrucieństwem. Faszystowskie wojska włoskie w
swojej strefie w Jugosławii zapewniły ochronę tysiącom Serbów.

szow-terror-panstwa-bozego

> Lata 2004-2010 potomkowie ustaszów znowu masakrują Serbów.. Już nie w
> imię "Państwa Bożego" a w imię interesów USA i całej tej czeredy
> chodzącej na ich pasku.
> I co ty na to, z jakiego powodu zwalasz za te masakry winę na religię?

A ja to sobie przypominam ciągle o rzezi wołyńskiej. Nie trzeba religii,
żeby rżnąć. I coraz bardziej mnie ta rzeź obchodzi, bo kiedy Polska udziela
poimocy Ukrainie, czekam, kiedy Ukraińcy przyjdą do nas z tymi naszymi
"pomocowymi" intencjami na końcach noży...