Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego

1. Data: 2014-12-21 00:54:35

Temat: Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chorwacja Ustaszów była to nie tylko próbą stworzenia czysto katolickiego państwa,
ale też niewątpliwie najbardziej morderczym reżimem (to nie żart!) w całej okupowanej
Europie.To co wyczyniali Ustasze było koszmarem. Fotografie ich zbrodni pokazują
kobiety z odciętymi piersiami, wyłupione oczy, odcięte genitalia, małe dzieci wbijane
na pal. Tylko religijny szał może doprowadzić ludzi do takiego zachowania.

Bo tym właśnie był terror Ustaszów w Chorwacji w latach 1941-1945, religijnym szałem
przypominającym zachowania krzyżowców w Konstantynopolu 1204 (gdyż nienawiść była
skierowana głównie przeciwko prawosławnym). Oczywiście katolicka furia dotknęła też
(tradycyjnie) Żydów i Cyganów, ale głównym celem byli właśnie prawosławni Serbowie.

Ludzie byli paleni żywcem, obdzierani ze skóry, krzyżowani, dzieci rąbano siekierami
na oczach ojców i matek. Mordercy wykazywali się chorą fantazją przybijając niektórym
podkowy do stóp.

W czerwcu 1942 r. niemiecki dowódca 718 dywizji piechoty nakazał rozbroić i
aresztować całą kompanię pułku Ustaszów, ponieważ nawet przyzwyczajone do krwi wojska
Wehrmachtu bywały zszokowane takim okrucieństwem. Faszystowskie wojska włoskie w
swojej strefie w Jugosławii zapewniły ochronę tysiącom Serbów.

http://ryuuk.mobile.salon24.pl/438017,chorwacja-usta
szow-terror-panstwa-bozego

2. Data: 2014-12-21 12:59:23

Temat: Re: Chorwacja Ustaszów - terror Państwa Bożego
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 o 00:54, Rewolucja pisze:
> [...]
Wehrmachtu bywały zszokowane takim okrucieństwem. Faszystowskie wojska włoskie w
swojej strefie w Jugosławii zapewniły ochronę tysiącom Serbów.

Lata 2004-2010 potomkowie ustaszów znowu masakrują Serbów.. Już nie w
imię "Państwa Bożego" a w imię interesów USA i całej tej czeredy
chodzącej na ich pasku.
I co ty na to, z jakiego powodu zwalasz za te masakry winę na religię?

3. Data: 2014-12-21 15:10:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 12:59:23 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> chodzącej na ich pasku.
> I co ty na to, z jakiego powodu zwalasz za te masakry winę na religię?

A ja to sobie przypominam ciągle o rzezi wołyńskiej. Nie trzeba religii,
żeby rżnąć. I coraz bardziej mnie ta rzeź obchodzi, bo kiedy Polska udziela
poimocy Ukrainie, czekam, kiedy Ukraińcy przyjdą do nas z tymi naszymi
"pomocowymi" intencjami na końcach noży...

4. Data: 2014-12-21 16:35:29

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
W dniu 2014-12-21 o 00:54, Rewolucja pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Kurwa jebana wypierdalaj ze swoim chorym syfem, religia morduje a ta kurwa dlaczego
masz pretensje do religii.

5. Data: 2014-12-26 11:57:59

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 o 15:10, XL pisze:

> [...]
> poimocy Ukrainie, czekam, kiedy Ukraińcy przyjdą do nas z tymi naszymi
> "pomocowymi" intencjami na końcach noży...

Na to wygląda. W dzisiejszym świecie nikt już nie prowadzi wojen w
imieniu religii. Nawet ci tzw radykalni islamiści nie robią przecie
tego w imieniu Allaha, a swoim i swoich interesów, często są również
prowokowani do tego przez obce, wrogie im siły.

6. Data: 2014-12-26 11:59:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 o 16:35, Rewolucja pisze:
> [...]
>

> Kurwa jebana wypierdalaj ze swoim chorym syfem, religia morduje a ta kurwa dlaczego

Nie lubisz faktów i prawdy? Ta religia to tylko ciebie w twoim umyśle
morduje.

7. Data: 2014-12-26 19:23:25

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Katolicka dokonała strasznych mordów na skalę niespotykaną przy poziomie uwczesnej
techniki. Nawet niemcy byli przerażeni bestialstwem tych bydlaków katolickich. Poza
tym obciągaczu kleru, czy usprawiedliwia religię jakiś car psychopata. Nie
śmiedziuchu nie usprawiedliwia to mechanizm fałszowania historii by wybielać
zbrodniarzy. Z połykiem już łykasz czy tylko jajca wylizujesz?

'nie kocham swojego dziecka'
Znowu nas ograbili
Katolickie mordy częć 2
Katolickie mordy część 1