Znowu nas ograbili

1. Data: 2014-12-19 19:05:19

Temat: Znowu nas ograbili
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu budżet państwa przeznacza 16 milionów na świątynie opatrzności, a ustawa
antyprzemocowa odroczona, ustawa partnerska odroczona. Posłanka PO( porządnie
obciągniemy) tłumaczyła dlaczego sponsoring watykanu trwa, a ustawy dla polaków
bojkotowane i nalepszy tekst. Redaktor; a dlaczego promocja nauki nie dostała ani
grosza. ? Posłanka(porządnie obciągamy) ; Bo światynia JP2 promuje polskę. Wszyscy
wiedzą że kompromituje( JP2 ma na zachodzie ksywę Beria, całkiem słusznie). Czyli
wydajemy pieniądze na kompromitacje, obcych, zboczonych facetów, którzy propolskie
ustawy zwalczają. A teraz proszę się w czuć w taki obrazek. Matka która niedojada bo
dzieci głodne słyszy; Bo tam będą proporczyki JP2 w tej opatrzności świątynej.

2. Data: 2014-12-19 19:59:24

Temat: Re: Znowu nas ograbili
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> zwalczają. A teraz proszę się w czuć w taki obrazek. Matka która niedojada
> bo dzieci głodne słyszy; Bo tam będą proporczyki JP2 w tej opatrzności

Obyśmy nie musieli wkrótce wspomagać Franciszkanów
Teraz niestety 16 baniek jak psu pod ogon.
Swoją drogą Polska to katolicki kraj a ci polscy katolicy nie chcą się
zrzucić na świątynię
Wolą wspierać Rydzyka

3. Data: 2014-12-20 00:13:27

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
No ktoś musi zapłacić za afery pedofilne na zachodzie, przecież są polaczki od tego.

4. Data: 2014-12-20 13:20:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-19 o 19:05, Rewolucja pisze:
> [...]
dzieci głodne słyszy; Bo tam będą proporczyki JP2 w tej opatrzności świątynej.

W nocy 17grudnia stało sie coś znacznie gorszego - sejm podobno przyjął
nową ustawę o lasach państwowych, a ty to ekscytujesz się jakimiś, tak
naprawdę nic nie znaczącymi bzdetami.

5. Data: 2014-12-20 15:24:36

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> W nocy 17grudnia stało sie coś znacznie gorszego - sejm podobno przyjął
> nową ustawę o lasach państwowych, a ty to ekscytujesz się jakimiś, tak
> naprawdę nic nie znaczącymi bzdetami.

Sejm jednak nie przyjął a 16 mln to nie bzdet. Zobacz ile dotacji
dostały inne instytucje kultury.

6. Data: 2014-12-20 16:02:55

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-20 o 15:24, Dirko pisze:
> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Sejm jednak nie przyjął a 16 mln to nie bzdet. Zobacz ile dotacji
> dostały inne instytucje kultury.

No fakt, jednak warto by sie zastanowić dlaczego to głosowanie było
całkowicie przemilczane przez media i posłów.. Jednak to bzdet, mało
znaczące drobne... i jeżeli mówimy o kulturze to jest jednym ze jej
składników jest również budownictwo sakralne.
Natomiast już tak trochę w bok od tematu chciałbym zapytać co na dzień
dzisiejszy rozumiesz jako kulturę która warto sponsorować z publicznego
grosza? Czy jej elementem są również świadomie kaleczący mowę polską
celebryci w mediach? A może utrzymywanie przy życiu zawodowym takich
artystów jak np. P. Markowska, czy B. Opania?

7. Data: 2014-12-20 17:22:38

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast już tak trochę w bok od tematu chciałbym zapytać co na dzień
> dzisiejszy rozumiesz jako kulturę która warto sponsorować z publicznego
> grosza?
Nie jestem w tych sprawach ekspertem ale myślę, że np. powinno się
sponsorować szkoły muzyczne, filharmonie, operę, balet ... z naciskiem na
sponsorowanie wydarzeń artystycznych a nie tylko samych instytucji.

8. Data: 2014-12-20 18:49:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2014 13:20:25 +0100, Trybun napisał(a):

> W nocy 17grudnia stało sie coś znacznie gorszego - sejm podobno przyjął
> nową ustawę o lasach państwowych, a ty to ekscytujesz się jakimiś,

No cóż, teraz jak i przed każdymi wyborami - rzuca się motłochowi parę
głupot do mediów dla zajęcia durnej uwagi, a robi się po cichu swoje...

9. Data: 2014-12-20 18:52:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2014 16:02:55 +0100, Trybun napisał(a):

> No fakt, jednak warto by sie zastanowić dlaczego to głosowanie było
> całkowicie przemilczane przez media i posłów..

Nie pierwsze i nie ostatnie - oni WIEDZĄ, co przemilczec.

10. Data: 2014-12-21 12:52:11

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-20 o 17:22, Dirko pisze:
> [...]
> sponsorować szkoły muzyczne, filharmonie, operę, balet ... z naciskiem
> na sponsorowanie wydarzeń artystycznych a nie tylko samych instytucji.

Po części masz rację - aż serce boli gdy w budżecie min. kultury nie ma
funduszy na dotację tych wspaniałych teatrów alternatywnych, ale czy to
za sprawą tego że część kasy idzie również na Kościół?. Nie, jestem
gotów się założyć że sponsoring nie obejmie takich teatrów nawet gdy
całkowicie skończą się dotacje dla Kościoła. Będą sponsorowane tylko te
celebryckie molochy, a nigdy sztuka alternatywna. Tak więc nie masz co
ubolewać nad tymi kilkoma milionami na ową Świątynię, bo te pieniądze i
tak nie byłyby wydane mądrzej.

Wydarzenia artystyczne... a co z ministerstwem kultury może mieć ktoś
taki jak p. Madonna? Przecie to czysto komercyjne łajno, a nie jakaś
kultura którą należy sponsorować z kasy państwowej.

Katolickie mordy częć 2
Katolickie mordy część 1
Ciekawa teoria
Filmuś australijski