Katolickie mordy część 1

1. Data: 2014-12-19 17:03:13

Temat: Katolickie mordy część 1
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katolickie mordy na spotkaniu z Januszem Palikotem

Lider Ruchu Palikota objeżdża kraj. Odwiedził Siedlce. Czekała go konfrontacja z
katolickimi mordami. Ten brutalny epitet pasuje idealnie. Katolickie, prymitywne,
powykręcane, pieniące się gęby. Ludzie bez jakiejkolwiek kultury osobistej, wiedzy
czy inteligencji. Niczym podludzie, bez godności i szacunku wobec siebie i innych.
Przerywanie przemówienia, zakłócanie, pokrzykiwania, wyzwiska. Kiedy Janusz Palikot
argumentował konieczność federalizacji UE, zabłysnął "polski macho" (brzuch, sandały
w pakiecie ze skarpetkami po kolana, wąsy), wydając z siebie okrzyk "Polska dla
Polaków". Kobieta w średnim wieku, zbliżając się niebezpiecznie blisko do polityka
(wychowani ludzie zachowują odpowiedni dystans) i wymach*jąc palcem krzyczała
"Alkoholiku" i zarzekała się, że "zakaże dzieciom seksualnego rozwoju".

Źródło
blogger na Tokfm.pl

2. Data: 2014-12-20 13:31:19

Temat: Re: Katolickie mordy część 1
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-19 o 17:03, Rewolucja pisze:
> [...]
"Alkoholiku" i zarzekała się, że "zakaże dzieciom seksualnego rozwoju".

Że też im się chciało pójść na spotkanie z kimś takim jak Palikot.
"Alkoholiku", zaiste ta pani miała anielskie wręcz usposobienie,
przypisując człowieczeństwo tej wniesionej przez Tuska na piedestał
kreaturze.

3. Data: 2014-12-20 17:37:42

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Ty to jesteś matoł chory, kurestwo po dupach liżesz a wartościowych wyzywasz.

4. Data: 2014-12-20 18:50:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2014 13:31:19 +0100, Trybun napisał(a):

> z kimś takim jak Palikot.
> "Alkoholiku", zaiste ta pani miała anielskie wręcz usposobienie,
> przypisując człowieczeństwo tej wniesionej przez Tuska na piedestał
> kreaturze.

100/100

5. Data: 2014-12-21 12:37:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-20 o 17:37, Rewolucja pisze:
> Trybun
> Ty to jesteś matoł chory, kurestwo po dupach liżesz a wartościowych wyzywasz.

Od osób tytułujących się Lewicowcami oczekuję porządności i uczciwości.
Palikot wbrew temu co wszemi i wobec głosi jest zaprzeczeniem Lewicowca,
jest tylko popychadłem dla prawicowych hochsztaplerów i złodziei, Tzw
utrwalaczem złego systemu, bo swoją pozą blokuje dojście do głosu
prawdziwej Lewicy. Tak, jak widzę ty też będziesz głosował na tego
pozera z nadzieją że zagłosowałeś na kogoś kto będzie reprezentował i
twoje interesy czy światopogląd, nie zauważającć że to tylko pozer.

6. Data: 2014-12-21 12:37:14

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-20 o 18:50, XL pisze:

> 100/100

;-)

7. Data: 2014-12-21 16:26:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Bo Palikot to liberał kmiocie, a nie lewica ala złodziej Miler, który dla własnej
kariery zaprzepaścił powstanie lewicy z prawdziwego zdarzenia. Poza tym śmieciu na
każde zebranie wpada trzoda katolicka, mordy wykręcając, obciągaczy proboszsza, taka
bolszewia pod sztandarami watykanu.

8. Data: 2014-12-26 12:04:33

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 o 16:26, Rewolucja pisze:
> [...]
każde zebranie wpada trzoda katolicka, mordy wykręcając, obciągaczy proboszsza, taka

A nawet czyść buty temu swojemu Palikotowi, jeżeli sprawie ci to
przyjemność i uważasz go za swojego idola. Ja ci napisałem co o nim
myślę i nie zamierzam się w tym temacie wdawać w jakieś pyskówki.

9. Data: 2014-12-26 19:18:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Ty nie myślisz tylko idzesz z degeneratami wywalać gały i drzeć się, bo kiedyś
komuchy podpuszczały a teraz kler bezmózgową tłuszcze.

Ciekawa teoria
Filmuś australijski
Samochody bez kierowcy
Gowin