Jak rozpoznać polaka

1. Data: 2014-12-17 17:52:43

Temat: Jak rozpoznać polaka
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://vumag.pl/wywiady/jacykow-o-stylu-polakow,5987
8,strona,1.html

Z jego słów wynika, że jest w stanie po zapachu rozpoznać w samolocie, kto jest z
Polski. Chwali się tym, że przed jednym z lotów głośno komentował stan higieny
współpasażerów.

- Mam na to świadków. Wszedłem i powiedziałem: - Proszę, taki piękny poranek, tak
było przyjemnie i już się skończyło... Rodacy nie zdążyli się umyć przed porannym
lotem! Dzień dobry państwu! Proszę państwa! Zmieniajcie skarpetki zanim wsiądziecie
do samolotu, bo nie jesteście tu sami - opowiadał stylista, po czym dodał: - Mam
nadzieję. Bardzo na to liczę, że może jak kolejnym razem wsiądę o 6.00 rano do
samolotu, to nie będę po smrodzie rozpoznawał, kto Polak, a kto obcokrajowiec.

2. Data: 2014-12-17 19:46:26

Temat: Re: Jak rozpoznać polaka
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

>może jak kolejnym razem wsiądę o 6.00 rano do samolotu, to nie będę po
>smrodzie rozpoznawał, kto Polak, a kto obcokrajowiec.

Już widze ta jego odwagę.

3. Data: 2014-12-17 20:04:11

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To oczywiste, że polacy śmierdzą, wszdzie to czuć, jest za to odpowiedzialny tabu,
wstydliwość do ciała, ciało jak grzeszne jest to zaniedbywane.

4. Data: 2014-12-17 20:14:44

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zwróć uwagę że polak jak kupi ubranie to się wstydzi, bo się wyróżnia, jest zbyt
elegancki. Jak już wszystko przepoci to mu mija wstydliwość. W lato szambo w
autobusie, w ziemie capi od kurtek, bo kurtek ludzie nie piorą, wraca wiesza i
zakłada, wraca wiesza i zakłada i powszechna szambiarnia, Od wyrafinowanych dam
znowu, co majtek nie piorą, o zaciętych twarzach, bo zmiana bilelizny kojrzysz się z
frywolnością. I tak jadą szamba przez ulice.

5. Data: 2014-12-17 20:46:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Zwróć uwagę że polak jak kupi ubranie to się wstydzi, bo się wyróżnia, jest
>zbyt elegancki.

Elegancki jak kogut jacykow?

6. Data: 2014-12-17 21:25:56

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ghost
Nie, bo kupił nowe ubranie, a to kontrastuje z brudem twarzy.

7. Data: 2014-12-18 15:11:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z higieną nie należy przesadzać.

8. Data: 2014-12-18 21:35:58

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Z higieną nie należy przesadzać.

Te może uspokoisz się z tą higieną, bo poznasz jeszcze damę z kieleckiego, co z pizdy
ropa leci, a nogi myje na święta i w najbardziej newralgicznym momencie, powie ci ; z
higieną nie należy przesadzać. A straszno jest, popatrz na mordy zacięte w
katolicyźmie, co widzisz, te mordy są brudne i jak kupują ubranie nowe, ono
kontrastuje z ryjem brudnym, te wszystkie ropy, z chorej, zalepionej wągrami mordy,
oddech ala klozet, zaszczyca ciebie jak mówi lub raczej chrząka i to jest polactwo
kochany, co nigdy nawet nie pomyślało o wizycie w gabinecie odnowy biologicznej, by
oczyścić twarz.

9. Data: 2014-12-19 11:07:14

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> klozet, zaszczyca ciebie jak mówi lub raczej chrząka i to jest polactwo
> kochany, co nigdy nawet nie pomyślało o wizycie w gabinecie odnowy

Turpizm?

10. Data: 2014-12-19 12:02:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 o 17:52, Rewolucja pisze:
> [...]
samolotu, to nie będę po smrodzie rozpoznawał, kto Polak, a kto obcokrajowiec.

I po co wklejasz wypociny antypolskiego debila? Czy to w ogóle Polak,
jeżeli tak to czy ktoś mu zabrania się myć i używać różnych maskownic do
zabijania własnych smrodów?

Sauna
Polecam :)
Szaleństwo