AKUPUNKTURA

1. Data: 2014-12-15 16:30:09

Temat: AKUPUNKTURA
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A wiecie cała ta medycyna wschodu mądre to.
Człowiek ma CHI, czy energię, którą przez nieprzystojne życie można blokować i
odblokowywać i to nawet zgadza się z fizyką, bo jak pod mikroskopem spojrzymy, to
jesteśmy tylko zakrzywieniem przestrzeni, czyli pewną energią, cząsteczkami które non
stop drgają i jak jesteśmy źli, to drgania cząsteczek zmieniają ampltudę i
przyciągają choroby. Nasze nastawienie do życia jest więc ważne. I tak widzimy
pacjentów pokłótych igełkami, aby im te warstwy energii wprowadzić na zdrową
amplituję drgań. I tak sobie myślałem, że można by szybciej leczyć, bo zamiast
używając małych igieł można toporka, w plecki wbijać i nawet jestem pewny, że gdyby
wbić katolowi toporek w plecy, jego CHI szybko ulegnie zmianie i nieprzyzwoite
zachowania znikną, bo zmieni się amplituda drgań. A więc mamy lek na katola. ;-)

2. Data: 2014-12-17 14:50:58

Temat: Re: AKUPUNKTURA
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 o 16:30, Rewolucja pisze:
> [...]
zachowania znikną, bo zmieni się amplituda drgań. A więc mamy lek na katola. ;-)

Ciężko o większą głupotę niż tzw medycyna wschodu. Już prawie wykończyli
tygrysa ussuryjskiego w nadziei wywołania erekcji u staruszków...
Powinno to być ścigane przez prawo jako szkodliwe szamaństwo i
ogłupianie naiwnych ludzi.

3. Data: 2014-12-17 16:50:42

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Nieprawda akupunktura jest wpisana do normalnej medycyny, bo daje efekty zdrowotne.
Mój pomysł z toporkiem w plecy by tylko przyśpieszył katolom leczenie CHI

4. Data: 2014-12-18 13:21:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2014 14:50:58 +0100, Trybun napisał(a):

> Ciężko o większą głupotę niż tzw medycyna wschodu. Już prawie wykończyli
> tygrysa ussuryjskiego w nadziei wywołania erekcji u staruszków...

Akurat ta medycyna ma wielokroć starsze tradycje, niż dzisiejsza. Ztp
medycyna dzisiejsza wobec niej to zaledwie niemowlę w powijakach...

Szczep się, szczep!
Dla widzów "Human Body".
To nie mogą być ludzie
Okładka roku